Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Jeg har kommet dit hen at jeg synes sex på egenhånd er helt supert. Sex med mannen er derimot et kjedelig ork. Lang tid før han kommer og ikke flink til å tilfredsstille meg. Alltid vært slik, men etter mange år er det bare blitt verre. Flere som tenker slik, at sex med mannen er kjedelig og rett og slett et ork? Anonymkode: 47b6e...d4e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Ikke har jeg sex med mannen, og ikke tilfredsstiller jeg meg selv. Føler overhodet ikke noe som helst behov for det. Mye mulig det er medisiner jeg bruker som flrer til veldig lavt behov for sex. Har hatt sex én gang i 2017. Anonymkode: d51c3...fe5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Motsatt. Å tilfredsstille meg selv er kjedelig og noe jeg aldri gjør. Men elsker sex med mannen. Vi har vært sammen i 20 år og han er kjempegod i senga! 😍 Anonymkode: e8fc4...118
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Det høres koselig og fint ut. Skulle ønske jeg hadde det slik. Anonymkode: 47b6e...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå