Gå til innhold

Julebord/utenlands/er dette virkelig vanlig? : S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av mannfolka i firmaet vil ha med følge på julebordet, av en grunn... da har det blitt tradisjon. Den ene etter den andre er utro.. er dette virkelig normalt?: (

Anonymkode: 1c23c...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min manns.. : ) glemte å skrive det.

Anonymkode: 1c23c...e5a

Skrevet

Jeg jobber er sted med kjønnsbalanse. Vi har ikke med følge på julebordet. Det høres veldig kjedelig ut. Og så vidt jeg vet er heller ingen av kollegaene mine utro. 

Anonymkode: 90242...248

Skrevet

På de stedene jeg har jobbet, har vi aldri hatt med partner på julebord. Mitt inntrykk er at det er veldig uvanlig. 

Skrevet

Ektefeller med på julebord er like kjedelig som å være ektefelle å måtte være med på julebord. Jeg vil ikke ha min ektefelle med på julebord, og jeg har ingen planer eller ønsker om å være utro.

Skrevet

Vi har ektefelle med på julebord, både min og mannens jobb. 

Anonymkode: d8930...556

Skrevet

Både min jobb og mannen sin jobb har bestandig med partner på julebord. 

Anonymkode: 83fcd...201

Skrevet

Mannen sitt har med følge (de er ganske få), vi har ikke med følge. Syns det er koselig å være med jeg. Får sett de han tilbringer dagene med, bli kjent med de. Og det er alltid kjempegøy!

Anonymkode: c2bef...7f1

Skrevet

Jeg jobber i mannsdominert yrke (så rimelig kjønnsmessig skjevfordeling), men vi har uten følge og alltid hatt i mine 15år. Grunnen til det er at alle slapper av (og drikker mer ;) ), vi kan snakke fag, og ha interne vitser. Har vært på et med følge, og det ble så tamt at det gjør vi ikke mer 😂🙈 

Noe utroskap er det mulig det er, men ikke veldig åpenlyst i allefall. -Det er ikke primærgrunnen til at vi ikke vil ha med følge.

Anonymkode: dd3f4...060

Skrevet

Jeg har reist med en båt i 10 år på samme tid hvert år og samme firmaene er med hvert bidige år. JA, de er utroe så det holder. Samme mannfolka år etter år som kjøper dyre gaver til konene sine på vei hjem. 

Hvorfor jeg vet dette? Fordi vi fester med disse guttene/ mannfolka :)

Anonymkode: 5f67a...8b7

Skrevet

Der jeg jobbet før og der jeg jobber når er uten følge. Kjenner det er helt supert. Mye internsnakk og vitsing som de ikke kommer til å forstå. Ingen som er utro så vidt jeg vet. Tror det er mest vanlig.

Mannen sin jobb er med følge og han vil at jeg skal være med. Kun på grunn av at alle de andre har med sine. Drit kjedelig, men "ofrer" den for han.

Ingen utenlandsturer, men har noen ønske om å være utro er de det uten å reise bort.

Anonymkode: 30bbd...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...