Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Kjenner jeg er så piss forbanna nå.. gubben skulle hente noen dekk og komme tilbake på 30 min.. nå er det tre timer siden og jeg fikk akkurat en melding om st han kommer hjem nå.,, jeg er så sur at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne... vi har krangla om dette så mange ganger før.. har dere noen gode argumenter eller noe jeg bør si? Hva skal jeg si?? Maten var ferdig for 2,5 time siden... Anonymkode: 3e95b...562
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Viss dette var ett problem hadde jeg faktisk ikke regnet med han mer på middagene. Anonymkode: 9857d...183
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 I og med at dette er et stadig problem tror jeg ikke han hadde kommet hjem til middag nå. Kanskje du skal forsøke å gjøre det samme mot ham. Hvis du skal et ærend før han skal på trening eller til en kompis eller hva som helst så lar du bare være å komme hjem på flere timer. Hvis han blir sur så spiller du himmelfallen av overraskelse, for du hadde forstått på han at avtaler ikke er så viktige... Men mer seriøst - siden dette er et stadig problem hos dere ville jeg krevd å gå i parterapi. For dette er ikke bare et kommunikasjonsproblem, det er også et problem som går på respekt i forholdet deres. Anonymkode: 19f1b...61a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Han er respektløs og tar av din tid. Hvis han sier at han kommer klokken 16 så legger jo du planer der etter. Når du ikke får beskjed med en gang om at han kommer senere får du ikke endret planene. Han er egoistisk. Dette holder ikke mål. Han er voksen og kan klokka, dessuten har han tydeligvis telefon og kan kontakte deg, men det...gadd han ikke? Og... hvor har han vært disse tre timene? 🤔 Anonymkode: 1baf6...8f6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 Kjære..det er vel bare å spise middagen når den er ferdig så kan han varme den opp igjen når han er tilbake. Snakk om å lage problemer ut av ingenting. Han er mannen din, ikke en slave som skal komme med en gang DU har lyst. Anonymkode: 31fd0...ac9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 da får han jo bare spise kald mat. Hadde aldri giddet å vente, hans problem, jeg hadde kost meg med barna og maten når den var ferdig Anonymkode: 1c6d0...08a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjære..det er vel bare å spise middagen når den er ferdig så kan han varme den opp igjen når han er tilbake. Snakk om å lage problemer ut av ingenting. Han er mannen din, ikke en slave som skal komme med en gang DU har lyst. Anonymkode: 31fd0...ac9 Regner med at du skrev det bare for å provosere? Anonymkode: 1eb73...78b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjære..det er vel bare å spise middagen når den er ferdig så kan han varme den opp igjen når han er tilbake. Snakk om å lage problemer ut av ingenting. Han er mannen din, ikke en slave som skal komme med en gang DU har lyst. Anonymkode: 31fd0...ac9 Slave eller en voksen mann som burde evne å holde en avtale? Anonymkode: 6d52e...623
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 Mistenker du noe eller vet du hva han finner på? Er det slik at han finner på å dra til kompiser eller ute for en kaffe, eller mistenker du han for utroskap? Jeg vet om menn som gjør begge sortene. En gir F i kjerringa å drar til kompiser, møter venner ute for kaffe, osv. Han andre er liksom på trening, på butikken, til kompiser, osv, mens han er hos elskerinna han sier han elsker. Hva gjør gubben din? Anonymkode: d9672...0d7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #10 Skrevet 26. november 2017 Han hadde vært mye lenger unna enn 15 min for å hente dekk.. var sur når han kom.. han skjønte ikkeno.. sa ifra at han skulle vært hjemme for lengst.. men han sier han glemte tiden.. sa ifra at han kunne sakt ifra at han dro lenger enn først antatt.. han sa sorry .. hadde laget full julemiddag og hadde akkurat satt på potetene da han dro... han skjønner nok ikke helt hvorfor jeg ble sur... har lyst å ta igjen for å vise hvor irriterende det er Anonymkode: 3e95b...562
Fru Banderas Skrevet 27. november 2017 #11 Skrevet 27. november 2017 I stedet for å ta igjen kan dere begynne å snakke sammen som voksne mennesker. Han virker bra dust.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #12 Skrevet 27. november 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Slave eller en voksen mann som burde evne å holde en avtale? Anonymkode: 6d52e...623 Det høres ikke ut som om de hadde hatt en god nok avtale. For meg høres det ut som han har sagt: «jeg går og skifter dekk! Tar ca 30 min» hun har sagt: «OK» og satt på potetene. I hans hode har han anslått en tid det tar å skifte dekk men ikke inngått en avtale som måtte holdes. Har blitt opptatt med et eller annet og blitt borte lenger. Anonymkode: 31fd0...ac9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #13 Skrevet 27. november 2017 Nå er mannen min verdens flinkeste til å si i fra at han kommer senere hjem enn forventet, og han blir dritsur om vi ikke spiser når maten er varm, for middagen er det viktigste i hans liv, eller mage ser det ut til for dagen...den er ikke rett liten lengre, hihi Men joa min mann blir ofte senere enn forventet. Jeg selv spiser da litt med barna, da det er viktig med den familietiden, og så spiser jeg litt med han når han kommer hjem, da det er viktig for meg Men jo, han burde si ifra. Og jeg har sagt ifra hjemme. Setter du en avtale så gjør i det minste litt for å holde den! Man glemmer ikke tiden med mobiler, klokker, radio og lignende. Sjekk ut at han er der han sier du. Anonymkode: 74eb4...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå