Gå til innhold

Jeg vil også ha et fint hjem...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er liksom ikke så fint hjemme hos meg. Alle jeg besøker har koselige samlinger, eller en egen stil. Ikke nødvendigvis interiørkataloger, men koselig og fint. Planter og puter og fine bilder... Alle andre får det liksom til, men når jeg prøver så ser alt så stakkarslig ut...! Hva kan jeg gjøre for å få det bedre?

Anonymkode: c63cc...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde meg en runde med å få meg til å trives i mitt eget hjem. 

først malte jeg alle takene. så plukket jeg bort alle taklampene jeg hadde kjøpt i min ‘greit nok, jeg har ikke råd til bedre’ periode. og kjøpte nye, lamper med bedre og varmere belysning. (takpendler på kjell&co, store pærer på ikea)

så tok jeg rom for rom. fant frem søppelsekker og ryddet, kastet og vasket.  bilder ble tatt ut av tilfeldige rammer og samlet i få, store rammer.  

en søndag på finn gis bort var gull verd. jeg fant en dagseng til gjesterommet, stoler og stash. 

så en runde på ikea for putetrekk til pynteputer, lammeskinn, kurver, planter, potteskjulere. 

nå er jeg kjemehappy når jeg kommer hjem.  fra stusselig, tilfeldig, ørten stiler, kjip belysning, pø og rot til koselig hjem :)

Anonymkode: 360de...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...