Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Er det pant på de? Betaler vi pant på de? Det står ikke noe pantelapp på de. Anonymkode: 2f5be...6f8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Leste at det ikke er pant på dem i år, dessverre. Anonymkode: af3e8...cbc
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Leste at det ikke er pant på dem i år, dessverre. Anonymkode: af3e8...cbc Takk for svar! Men(!) betaler man pant ? Vet du det? Anonymkode: 2f5be...6f8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Men(!) betaler man pant ? Vet du det? Anonymkode: 2f5be...6f8 Om man ikke får pant skal man ikke betale pant heller, da skal de jo i glass og metallavfallet Anonymkode: de790...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå