Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Katta kom inn her om dagen og luktet helt jævlig og var veldig skitten. Tenkte ikke over hva det var for noe, men oppdaget i går at det må være olje hun har på alle labbene og på magen. Hun er veldig grei å ha med å gjøre, men forsøket med å ta henne med i vasken på badet i går var ingen fulltreffer Hva skal jeg nå gjøre for å få det av henne? Sette dusjen på å forlate henne inni der? Legge henne i narkose hos veterinær for å få henne ren? Kan jo ikke være bra at hun driver å slikker i seg det der Anonymkode: b6426...61d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Hos dyrlegen vasker de det av med zalo og varmt vann (ikke for varmt). Du kan fint gjøre dette hjemme Anonymkode: 0a30c...7b5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hos dyrlegen vasker de det av med zalo og varmt vann (ikke for varmt). Du kan fint gjøre dette hjemme Anonymkode: 0a30c...7b5 Åja, det er ikke verre. Får henne ikke i nærheten av vasken/dusjen, men kan jo fukte en klut å prøve det. Trodde ikke det gikk av så lett Anonymkode: b6426...61d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Jeg må stadig bade katta vår, han er en mester i å grise seg til. I høst hadde han klart å gå over et jorde som var gjødslet med kumøkk Fyller kummen i vaskerommet med vann og litt grønnsåpe, du bør bare ta lunket vann og litt Zalo i hånden og gni der det er olje. Så henter jeg katta og bærer han rolig inn på rommet, tar et godt tak i nakkeskinnet og øser vann over han med en liten bolle. Tapper ut vannet og skyller han veldig godt. Siden din ikke er vant til å bade bør dere være to, kan være du trenger begge hendene for å holde. Tørk godt med et stort håndkle og pass på at den er inne til den er tørr. Anonymkode: 00cea...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå