Gå til innhold

Pynter dere til advent midt i uken eller i helgen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir en ukedag noen er hjemme til å hjelpe meg i helveteskottet, som er supertrangt - jeg må inn i eskene for å få tak i kalendere og da kommer hele resten av advent fram til 1. desember også, for akkurat den jobben holder det å gjøre én gang på ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene har ryddet og vasket rommene sine i dag, lagt på sengetøy med nisser på og hengt opp kalenderen.

Jeg kommer til å henge opp stjerner i vinduene og få opp annet lys på torsdag også blir det nok å la ungene pynte til helgen.

Anonymkode: 2d08e...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det på torsdag så det er klart til 1. desember. 😊 Har tilfeldigvis fri da, så da får jeg både pyntet og gjort ferdig kalenderne.

Anonymkode: 2b2f8...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer adventspynten enten fram til 1.søndag i advent, eller 1.desember alt etter hva som kommer først. Så i år blir det midt i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerna og adventslbelysning ellers kommer opp på søndag, hvis jeg rekker det, ellers pynter vi ikke mer til adventstiden.

Til jul pynter vi når jula kommer, på kvelden lille julaften eller formiddagen julaften. 

Anonymkode: eebed...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter på fredag, for da har jeg fri :), men jeg skal finne fram utelys og stjerner og teste om de virker i løpet av uka, for der har jeg lett for å gå på en smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det i løpet av uken, men nå går jeg hjemme grunnet sykdom. Så jeg må uansett passe på og gjøre litt hver dag.

Anonymkode: f7a3f...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok tatt på onsdag her. Jeg reiser bort på torsdag, og kommer hjem søndag. Og vil ha et julepynta hus første søndag i advent 😊 

Anonymkode: c88d8...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...