Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Kjører dere mer eller mindre inn til Oslo nå som bomprisene har økt? Jeg har familie i Oslo men det har dessverre blitt mindre besøk pga prisene. Anonymkode: 110bd...e13
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Vi kjører bare gjennom Oslo når vi skal til familie på andre kanten av landet. De bompengene blir da en så liten del av den totale kostnaden at det ikke har innvirkning på avgjørelsen om å dra eller ikke. Når vi skal være i Oslo tar vi uansett tog for å slippe svindyr parkering og å prøve å finne frem med bil. Men det har kommet bom mellom oss og sentrum i byen vår også, og det gjør at vi drar sjeldnere dit og er blitt flinkere til å gjøre flere ærend på en gang. Egentlig positivt og, men irriterende likevel. Anonymkode: fc808...25c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Jeg har heldigvis firmabil, så jeg tenker ikke så mye på det. Jeg bor utenfor oslo, og jobber i sentrum, så jeg hadde merket det ekstremt godt hvis jeg måtte betalt dette selv... Anonymkode: cfe25...fa4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Jeg har gitt opp Oslo. Bor ca 45 minutter utenfor byen. Vokst opp ca 30 minutter utenfor. Studert i Oslo i seks år. Liker byen og føler meg "hjemme" der. Bomprisene er ikke det som hindrer meg, men parkeringsmulighetene og prisene på parkering. Tungvint for oss med kollektivt, må først kjøre et stykke i feil retning for å komme til toget. Blir for dumt. Men syns det er synd. Liker byen veldig godt. Man har alle muligheter når det gjelder shopping, mat og aktiviteter. Men det er mye bra i områdene rundt Oslo, så vi tilpasser oss. Anonymkode: b9dd6...be8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 Kjører elbil og er sjelden i Oslo utenom jobb. Tenker oss om før vi velger dieselbilen til Oslo. Anonymkode: 0dce6...636
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 Må levere i bhg og må på jobb. Ikke mulig å reise kollektivt for meg så det blir like mye kjøring. Anonymkode: eff16...19a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Vi, eller rettere sagt mannen min, har ikke noe valg, såvi kjører like mye som før. Bor i Oslo. Anonymkode: 22411...144
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Har ikke noe valg. Må kjøre. Rekker ikke barnehagen ellers. Vi har vurdert å kjøpe en el-bil men trenger en med mye rekkevidde. Vi våger oss ikke på Tesla. Våger ikke kjøpe bil av et konkurstruet selskap. Anonymkode: f0794...a9d
Førstemann Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 Kjører like mye som før, men bruker el-bilen mer enn bensinbilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå