Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Skulle ønske jeg gledet meg til å pynte, få frem juletreet og ikke minst oppleve magien mange gjør med julen. Har liten familie, mannen er utenlandsk og ingen i hans familie bryr seg om julen. Da jeg vokste opp, var vi stor familie, men dessverre er alle døde nå og i år er første jul uten pappa også. Har bare ett barn, som er tenåring nå og bryr seg egentlig ikke så mye om å pynte til jul. Egentlig har jeg bare lyst å sette meg på et fly langt bort og ikke ofre julen en tanke. Men, har dessverre ikke råd til det. , Anonymkode: 94b24...ba6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Du må snu tankene dine. Det blir hva du gjør det til. Bestem deg for at jula skal bli bra. Gjør det fint rundt deg, gjør det du liker (hør musikk, se film, håndarbeid). Lag mat/kaker du liker osv. Gjør det først og fremst for din egen skyld, og håp at mannen og sønnen din skal synes det er koselig også. Anonymkode: 21783...d94
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Hva med å melde deg frivillig for å gjøre andres jul fin, siden de rundt deg ikke bryr seg? Blåkors, røde kors osv kan være foreninger å høre med. Anonymkode: bc0ea...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå