Gå til innhold

Cathrineholm bolle - hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slik bolle i 14 cm stående ny og vurderer den til 2 venninner i julegave. Men klarer ikke å bestemme meg om den er stilig eller ikke, og om den passer til min venninne med litt retro interiørstil eller hun med klassisk enkel stil... 

Noen med inspill? 

https://www.tilbords.no/emaljert-bolle-sort-14-cm

Anonymkode: 71bc6...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den er både kul og flott og passer i både klassisk og retrostil. Jeg hadde blitt glad for en slik i gave😊

Anonymkode: c5b01...661

Skrevet

Den har  per Harry og stygg i 40 år. Nå er den inn tror jeg. Hvis du har noen stående i boden er det et fint tidspunkt å kvitte seg med dem. Kopier er som khelervaser. 

Anonymkode: 2ad98...90e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den har  per Harry og stygg i 40 år. Nå er den inn tror jeg. Hvis du har noen stående i boden er det et fint tidspunkt å kvitte seg med dem. Kopier er som khelervaser. 

Vet du selv hva du mener her? Det kan være lurt å lese gjennom før man poster. Bare et lite tips. 

Skålen er enkel og fin og passer inn hos de fleste. 

Anonymkode: 9248d...281

Skrevet

Emaljebollene er kjempefine. 😊👍

Anonymkode: ed37f...fbc

Skrevet

Njaaa. Helt grei gave. Men ikke spesielt hot heller.

Anonymkode: e8e6c...30d

Skrevet

Nei, denne var ikke noe særlig... har klassisk stil

Anonymkode: e711c...d1b

Skrevet

Jeg fikk en slik, en liten en, byttet den da jeg ikke synes den passer her

Anonymkode: 89e99...c42

Skrevet

Jeg har to(gamle) sånne boller og elsker dem. 

Uansett hva man kjøper av sånne ting vil noen elske dem og andre hate dem. 

Anonymkode: 85263...6ae

Skrevet

Ok, takk for svar - ble vel like ubesluttsom som jeg i utgangspunktet var! 😂 Putter oppi en pose med godis så blir det i allefall noe nytelse!? 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke om jeg ble så klok her men skal uansett ikke gi gaven til Per Harry. Jeg fikk gaven når jeg meldte meg inn i en bokklubb så den står ikke brukt på boden. Har hundrevis av boller fra før så trenger den ikke selv, men kanskje. Har 2 stykk Kählervaser også så passer sikkert inn her.... HI

Skrevet

De er kjempefine, synes jeg, og det har jeg syntes siden syttitallet. Har fortsatt ikke fått noen, dessverre, burde ha gjort bruktkjøp før alle andre skulle ha dem, men så er det jo sånn at det finnes masse motehorer på interiør også, så når de alle skal ha dem ut igjen skal jeg slå til.

Skrevet

Fikk en gammel en med min mor for noen år siden. Grønn og hvit:) kjempefin! Har også en hvit og mørkeblå stor skål , bruker den som fruktskål. Så jeg liker de veldig godt :)

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

De er kjempefine, synes jeg, og det har jeg syntes siden syttitallet. Har fortsatt ikke fått noen, dessverre, burde ha gjort bruktkjøp før alle andre skulle ha dem, men så er det jo sånn at det finnes masse motehorer på interiør også, så når de alle skal ha dem ut igjen skal jeg slå til.

Jeg har en svigermor som går på loppemarked og hun gjorde nettopp det du angrer på at du ikke gjorde. Ettersom hun har alt for mange ting fra før, blir nå de bollene hun har kjøpt, jevnlig brukt hos meg nå😊

Anonymkode: 85263...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...