Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Er 7+3..Reiste meg fra sofaen tidligere og da kjente det ut som jeg tisset på med. Det var blod, satte meg på do og da kom det ut stor klump ut så var jeg ferdig? ingen smerte. Går på albyl e og lutinus Anonymkode: 00b4d...6ea
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Da tar du deg en tur til legen og får UL, akkurat det det er det ingen her inne som kan svare på.. Første gang jeg var gravid opplevde jeg det samme, han er nå 10 år gamme. Andre gang var det bare små blødninger, og den miste vi.... Mengden blod har ikke bestandig noe å si Masse lykke til og krysser alt for dere Anonymkode: 26791...15d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Takk,skal selvfølgelig ta kontakt på mandag💙 Anonymkode: 00b4d...6ea
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Ingen smerter er som oftest positivt. Men få deg en sjekk om mulig. Krysser fingre for helt uskyldig blødning! ❤️ Blødde masse selv fra tidlig og et stykke ut i svangerskapet selv. Anonymkode: 5ce9d...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå