Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være gravid 7-8 uker, og en el test slår ut negativt ? 

Anonymkode: 87d57...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El test? Drit i å teste nå. Ivertfal el

Anonymkode: 562aa...94b

Skrevet

Er det vanlig å teste for eggløsning når man er gravid? Hva er poenget med det? Og hvorfor skulle den slå ut positivt? Du har da ikke eggløsning om du er gravid...

Anonymkode: 9d1b1...57f

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det vanlig å teste for eggløsning når man er gravid? Hva er poenget med det? Og hvorfor skulle den slå ut positivt? Du har da ikke eggløsning om du er gravid...

Fordi den som regel slår ut positiv når

man er gravid. Så var jeg så dum at jeg ville sjekke, men det hele ga bare bekymring. 

Idiotisk. Ja det er jeg klar over, men man tenker gjerne mye...

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi den som regel slår ut positiv når

man er gravid. Så var jeg så dum at jeg ville sjekke, men det hele ga bare bekymring. 

Idiotisk. Ja det er jeg klar over, men man tenker gjerne mye...

Da tar du heller en graviditest test 😊 dersom du har fått bekreftet at du er gravid og ikke har hatt smerter eller blødninger så er det vel umulig at du har hatt en spontanabort. 

Ro ned! Da jeg var gravid tok jeg kun en test jeg, og stressa ikke mer med det 😃

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da tar du heller en graviditest test 😊 dersom du har fått bekreftet at du er gravid og ikke har hatt smerter eller blødninger så er det vel umulig at du har hatt en spontanabort. 

Ro ned! Da jeg var gravid tok jeg kun en test jeg, og stressa ikke mer med det 😃

Jeg må helt klart roe ned! Tok jo en g test på mandag som var sterk som bare det.. 

slutte å bekymre meg for slik, samt slutte å Google 🤣🙈

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eggløsningstester slå ut på graviditet også. Faktisk er de ofte mer sensitive enn graviditetstester fordi de slå ut ved en lavere konsentrasjon av hcg enn graviditetstester. Jeg skjønner at HI blir bekymret, men det er nok ikke nødvendig å bekymre seg, det kan være noe feil med testen også.

Anonymkode: c0a03...024

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eggløsningstester slå ut på graviditet også. Faktisk er de ofte mer sensitive enn graviditetstester fordi de slå ut ved en lavere konsentrasjon av hcg enn graviditetstester. Jeg skjønner at HI blir bekymret, men det er nok ikke nødvendig å bekymre seg, det kan være noe feil med testen også.

Anonymkode: c0a03...024

Takk for forståelse. Er derfor jeg fikk litt hetta nemlig. Har ingen graviditetstest her nå, og tok denne egentlig kun for morro. Men det skulle jeg visst aldri gjort 😔😔

samtidig prøver jeg å tenke at jeg hadde en knallsterk grav test på mandag. Men....

Skrevet

Hormonene som antyder eggløsning er veldig lik hCG som viser graviditet.

Derfor vil NOEN el-tester slå ut positivt ved graviditet, men færre nå enn for bare få år siden.
Med andre ord, slutt å teste, og hvertfall med EL-tester de gjør deg meg bekymret enn hva som er nødvendig

Anonymkode: 1c3a1...e3e

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hormonene som antyder eggløsning er veldig lik hCG som viser graviditet.

Derfor vil NOEN el-tester slå ut positivt ved graviditet, men færre nå enn for bare få år siden.
Med andre ord, slutt å teste, og hvertfall med EL-tester de gjør deg meg bekymret enn hva som er nødvendig

Anonymkode: 1c3a1...e3e

Tusen takk! Jeg trodde dette gjaldt bortimot alt av el tester så dette var fint å lese! 

Skal selvsagt ikke gjøre denne feilen igjen, for det er utrolig hvor raskt man bekymrer seg. Og da er det lett å synse på ting og faktisk gjøre deg blind av de symptomene ++ man faktisk har 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...