Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Ja, overskriften sier seg selv egentlig;) Dere som jobber i bvtj: hvilken arbeidstid har dere? Mye jobb utenfor ordinær arbeidstid? Anonymkode: d787b...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Jobber ordinært 08-16, med fleksitid. Har gjennomsnittlig 50 timer overtid i mnd. Anonymkode: 830de...2be
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Med gjennomsnittlig 50 timer overtid pr mnd har du over 500 overtidstimer på et år. Det er ikke lov, og jeg tror heller ikke noe på at du jobber så mye. Anonymkode: 450e1...81a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Med gjennomsnittlig 50 timer overtid pr mnd har du over 500 overtidstimer på et år. Det er ikke lov, og jeg tror heller ikke noe på at du jobber så mye. Anonymkode: 450e1...81a Jeg tror på det, og har jobbet flere år i barneverntjenesten selv. Det er alt for mye å gjøre, og svært underbemannet. Veldig alvorlige saker gjør at man må jobbe mye. Så lenge man har flexitid regnes ikke all den ekstra jobben som overtid, og man får heller ikke overtidsbetaling. Men det står ofte 200 timer i manges tidbank, og det er vanskelig å finne tid til å avspasere. Anonymkode: 6390e...a4b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror på det, og har jobbet flere år i barneverntjenesten selv. Det er alt for mye å gjøre, og svært underbemannet. Veldig alvorlige saker gjør at man må jobbe mye. Så lenge man har flexitid regnes ikke all den ekstra jobben som overtid, og man får heller ikke overtidsbetaling. Men det står ofte 200 timer i manges tidbank, og det er vanskelig å finne tid til å avspasere. Anonymkode: 6390e...a4b Sånn er det hos oss også. Underbemannet og mye å gjøre. I perioder er det 12-14 timers dager + helger og reiser. Har vanvittig med timer til avspasering. Anonymkode: 830de...2be
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 kjernetid fra 9-15, 7.35 min arbeidsdag. Vi kan i utgangspunktet ikke ha mer enn 30 timer i flex, så det er ikke lagt opp til mye ekstra arbeid. Anonymkode: 5f7b3...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå