Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg finner innimellom fine, helt nye ting med merkelappene på på Finn. For det meste barneklær. Dette ser jo bra ut, men så kikker jeg på andre annonser fra samme selger, og så viser det seg at personene har en mengde helt nye ting til salgs, og jeg kjenner jeg blir skeptisk. Er jeg paranoid, finnes det gode, lovlydige grunner til at noen får tak i mye nytt barnetøy som de ikke har brukt for? (For ordens skyld, jeg snakker ikke om folk som har en ting eller to til salgs, jeg skjønner godt at man kan gjøre bomkjøp eller få gaver men ikke får byttet. De jeg snakker om har side opp og side ned med annonser.) Anonymkode: e508c...2cb
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Handler på salg og selger videre kanskje? Eller har litt shoppedilla og prøver å selge det som ikke ble brukt? Anonymkode: 8b08b...b66
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Moren til en venn av sønnen min ga meg også helt nye klær til sønnen min,å grunnen var sønnen nektet å bruke klærene,han var visst veldig kresen når det gjaldt klær selv om han bare var 6 år gammel. Kan være noe sånt. Anonymkode: a0d2d...5fd
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 ...eller så er det stjålet. Har tenkt samme tanke selv. Anonymkode: 1efff...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå