Gå til innhold

Resultat på tester fra Babyplan


Ny prøvende

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har nå ventet flere måneder på at syklusen skal normalisere seg etter bruk av p-sprøyte. Forsøkte til slutt eggeløsningstestene fra "Babyplan", da det ble veldig dyrt med CB og Vil ta i lengden, og jeg er over middels ivrig.

Denne mnd fikk jeg endelig en tydelig og klar strek på EL-testen. Nå er jeg etter min egen og nettkalkulator 2 dager forsinket med mens, og forsøkte derfor graviditetstest fra samme leverandør. Og...der kommer det frem en svak svak rosa strek...

Har noen erfaring med disse testene hvor pålitelige de er osv osv?

Har ikke vært antydning til strek tidligere sykluser, hverken på EL eller graviditet. Kan sikkert være meg som håper for mye tenker jeg...men har fulgt med mye på dette forumet de siste månedene, og har fått mye gode tips og råd, så nå prøver jeg selv 😊

20171125_121433.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 25.11.2017 den 12.29, Ny prøvende skrev:

Hei. 

Har nå ventet flere måneder på at syklusen skal normalisere seg etter bruk av p-sprøyte. Forsøkte til slutt eggeløsningstestene fra "Babyplan", da det ble veldig dyrt med CB og Vil ta i lengden, og jeg er over middels ivrig.

Denne mnd fikk jeg endelig en tydelig og klar strek på EL-testen. Nå er jeg etter min egen og nettkalkulator 2 dager forsinket med mens, og forsøkte derfor graviditetstest fra samme leverandør. Og...der kommer det frem en svak svak rosa strek...

Har noen erfaring med disse testene hvor pålitelige de er osv osv?

Har ikke vært antydning til strek tidligere sykluser, hverken på EL eller graviditet. Kan sikkert være meg som håper for mye tenker jeg...men har fulgt med mye på dette forumet de siste månedene, og har fått mye gode tips og råd, så nå prøver jeg selv 😊

20171125_121433.jpg

Er du gravid?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...