Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Jeg har vært i møte med barnevernet pga at barnas far hatt fått en bekymringsmelding i mot seg. De sa klart fra at det ikke hadde noe med meg å gjøre. Vi bor ikke sammen. Likevel vil de komme på besøk til meg. Hvorfor? Anonymkode: 05ede...da7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Fordi meldingen går på barnet og om barnet også er hos deg så må også omsorgssituasjonen hos deg undersøkes Anonymkode: a7878...da3
sug lut Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Tja, for å selge lodd? Smake på julebaksten? Sjekke om du har vasket bak komfyren? Se om du og barna har navlelo? Hva tror du selv, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 2 minutter siden, sug lut skrev: Tja, for å selge lodd? Smake på julebaksten? Sjekke om du har vasket bak komfyren? Se om du og barna har navlelo? Hva tror du selv, egentlig? Helsiken, jeg har ikke vasket bak komfyren på en evighet! 😱 Ungene mine blir vel plassert i fosterhjem nå🤦🏽♀️Shit pomfritt Anonymkode: 5cb3b...a62
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 For å se hvordan din omsorgsevne er. Var hvertfall det jeg fikk til svar nå jeg var i helt lik situasjon som deg. Nå har de nettopp henlagt saken hos bv i vår sak Anonymkode: a75e4...6ae
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 Her kom BV på "besøk" etter at barnefar, som jeg forsåvidt ikke bor sammen med, hadde dengt dama si på byen. Tror hun var i en halvtime før jeg fikk beskjed om at de ikke kom flere ganger til meg, men kom til å dra til faren som en overraskelse. Ikke noe styr i etterkant for min del. Anonymkode: a74b9...339
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #7 Skrevet 25. november 2017 Jeg fikk kun telefon med spørsmål om det var samvær. Når jeg sa det ikke var samvær ble vi sjekket ut av saken. Anonymkode: cfc3f...751
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk kun telefon med spørsmål om det var samvær. Når jeg sa det ikke var samvær ble vi sjekket ut av saken. Anonymkode: cfc3f...751 Det sier jo seg selv når far ikke har samvær. Anonymkode: a75e4...6ae
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 Fordi de vil se at barna har en god omsorgsperson. Det er en del av vurderingen av omsorgssituasjonen til barna. Tenk deg for eksempel at bv mottar en bekymring på to barn med begrunnelse at faren dere, hvor de er på samvær 40%, har blitt sett åpenbart beruset sammen med dem klokken 22 hjem fra pøb. Så undersøker de saken og finner ut at det var litt hold i det, men han hadde hatt en temmelig dårlig uke og det var mer et engangstilfelle. Flere kilder bekreftet dette. De henlegger saken etter seriøse samtaler med faren. Men siden de andre sjekket ut mor, ble det ikke avdekket at mor var svært psykisk syk, og avhengig av alkohol. bekymring blir aldri meldt på barna, så det er barnas situasjon man vil undersøke. Ikke bare den av foreldrene som er grunnen til meldingen. Anonymkode: 2d83d...9e5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 Var ganske forbanna på barnefaren når bv kommer pga at han var udugelig som far! Men det gikk sagt veldig bra å alle sa mye posetivt om meg som mamma,så det var jo kjekt å høre. Men deilig at de nå er ute av bildet. Anonymkode: a75e4...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå