Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Sønnen på 13 vår klippet håret i går kveld og syntes det ble litt for kort( han ble kjempefin). Han måtte overtales til å gå på skolen i morges. Han ringte meg fra skolen og så han hadde vondt i magen. Skjønte jo år det lå noe mere vak, så jeg fikk ut av han at flere hadde sagt at han så skamfert ut og at han var stygg på håret. De hadde dratt av han hetta flere ganger.jeg ringte alle 3 lærerne som er i kontak med klassen, uten hell. Da ringte jeg kontoret og hun som svarte gikk opp og ga beskjed til den kontaktlæreren de hadde den dagen om hva som hadde skjedd og at hun måtte ringe meg. Hun har ennå ikke ringt og jeg blir sittende å føle at læreren ikke tar dette på alvor. Det er en ganske tøff sjargong i klassen og tror at de tullet på Sigurds bekostning og at det plutselig ikke var morsomt lengre. Jeg er skuffet over at læreren ikke har ringt. Synes det er uakseptabelt at lærer ikke følger opp dette. Hun vet jo ikke hva som har skjedd utenom det lærer har sagt til henne useriøst å ikke ringe i dag... 😊 Anonymkode: e7b35...79e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Du er litt utydelig. Anonymkode: 00835...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå