Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Jobbet natt i går, ringte på døren i 10 tiden men med håret i alle retninger og i nattkjolen så fristet det ikke å åpne. Er det vanlig at strøm selskap (netteier) kommer uanmeldt på døren ? Vet de skal installere nye målere da jeg fikk brev om at OneCall skulle sende brev med tidspunkt, så det gjelder ikke det. Dessuten er det ikke før til neste år. Nå er jeg SÅ nysgjerrig hva de ville for noe Anonymkode: ecb94...6ac
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Nei, sikker på at de ikke har sendt tidspunkt og at du ikke har sett det. Det er ikke one call som sender tidspunkt. Men hvordan vet du at det var strømselskapet hvis du ikke åpnet døren? Anonymkode: 3b74b...854
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Du står opp, men opner ikkje pga. sveisen? 🤣 Anonymkode: 3d134...cbc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 Ja, de kan vist det. Sjekke sikringskap ol. for å hindre tjvukobling og at alt er i orden. Anonymkode: 13909...b5e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du står opp, men opner ikkje pga. sveisen? 🤣 Anonymkode: 3d134...cbc sveisen, shabby nattkjole og sminke som er ikke akkurat fra den dagen hehe Følte meg ikke presentable nei Anonymkode: ecb94...6ac
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, sikker på at de ikke har sendt tidspunkt og at du ikke har sett det. Det er ikke one call som sender tidspunkt. Men hvordan vet du at det var strømselskapet hvis du ikke åpnet døren? Anonymkode: 3b74b...854 Ja det er jeg sikker på, har stål kontroll på post og epost Fikk mail fra netteier tidligere at det er nettopp One call som sender tidspunkt. Vet at det er strømselskapet da vi har et kikkerhull og bilen hans var godt merket Anonymkode: ecb94...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå