Gå til innhold

Er dette vanlig? Barnevakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle jeg sitte barnevakt for en 4 åring å mor sier at jeg må legge meg i sengen med henne til hun sovner for å få hun til å sove. Er dette vanlig å be barnevakten om? Føles veldig merkelig å ligge i sengen med ett barn jeg ikke kjenner så godt,å det måtte jeg gjøre i 20 minutter for å få hun til å sove. Hadde jeg hatt så dårlige soverutiner på barnet mitt så hadde jeg kun spurt nærmeste familie om barnevakt.

Anonymkode: 00b4b...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hvis barnet ikke kjenner deg og du ikke kjenner barnet er det veldig spesielt. Synes egentlig at det er spesielt å ha barnevakt man ikke kjenner uansett hva angår leggerutine.

 

Skrevet

Jeg ville aldri hatt noen som ikke kjenner barnet mitt som barnevakt! Og enda mindre at fremmede mennesker skal legge seg opp i sengen med barnet...

Anonymkode: a2a42...368

Skrevet
21 minutter siden, Marriet skrev:

Ja. Hvis barnet ikke kjenner deg og du ikke kjenner barnet er det veldig spesielt. Synes egentlig at det er spesielt å ha barnevakt man ikke kjenner uansett hva angår leggerutine.

 

Har passet hun 2-3 timer på dagtid ca 4 ganger.

Anonymkode: 00b4b...352

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville aldri hatt noen som ikke kjenner barnet mitt som barnevakt! Og enda mindre at fremmede mennesker skal legge seg opp i sengen med barnet...

Anonymkode: a2a42...368

Har som sagt passet hun 4 ganger før bare noen få timer,men følte ikke at det var helt naturlig å ligge i sengen med henne 20 minutter uansett når jeg ikke kjenner hun såå godt.

Anonymkode: 00b4b...352

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har som sagt passet hun 4 ganger før bare noen få timer,men følte ikke at det var helt naturlig å ligge i sengen med henne 20 minutter uansett når jeg ikke kjenner hun såå godt.

Anonymkode: 00b4b...352

Men da synes jeg du skal si ifra om det. Hvis du synes det er unaturlig kan det godt hende at barnet gjør det og. 

Skrevet

Hi..... lær deg forskjellen på hun/henne

Anonymkode: 92a20...965

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi..... lær deg forskjellen på hun/henne

Anonymkode: 92a20...965

Å du kan lære deg å ikke skrive noe i det hele tatt om du ikke har noe fint å si!!

Anonymkode: 00b4b...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...