Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Jeg skulle jeg sitte barnevakt for en 4 åring å mor sier at jeg må legge meg i sengen med henne til hun sovner for å få hun til å sove. Er dette vanlig å be barnevakten om? Føles veldig merkelig å ligge i sengen med ett barn jeg ikke kjenner så godt,å det måtte jeg gjøre i 20 minutter for å få hun til å sove. Hadde jeg hatt så dårlige soverutiner på barnet mitt så hadde jeg kun spurt nærmeste familie om barnevakt. Anonymkode: 00b4b...352
Marriet Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Ja. Hvis barnet ikke kjenner deg og du ikke kjenner barnet er det veldig spesielt. Synes egentlig at det er spesielt å ha barnevakt man ikke kjenner uansett hva angår leggerutine.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Jeg ville aldri hatt noen som ikke kjenner barnet mitt som barnevakt! Og enda mindre at fremmede mennesker skal legge seg opp i sengen med barnet... Anonymkode: a2a42...368
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 21 minutter siden, Marriet skrev: Ja. Hvis barnet ikke kjenner deg og du ikke kjenner barnet er det veldig spesielt. Synes egentlig at det er spesielt å ha barnevakt man ikke kjenner uansett hva angår leggerutine. Har passet hun 2-3 timer på dagtid ca 4 ganger. Anonymkode: 00b4b...352
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville aldri hatt noen som ikke kjenner barnet mitt som barnevakt! Og enda mindre at fremmede mennesker skal legge seg opp i sengen med barnet... Anonymkode: a2a42...368 Har som sagt passet hun 4 ganger før bare noen få timer,men følte ikke at det var helt naturlig å ligge i sengen med henne 20 minutter uansett når jeg ikke kjenner hun såå godt. Anonymkode: 00b4b...352
Marriet Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har som sagt passet hun 4 ganger før bare noen få timer,men følte ikke at det var helt naturlig å ligge i sengen med henne 20 minutter uansett når jeg ikke kjenner hun såå godt. Anonymkode: 00b4b...352 Men da synes jeg du skal si ifra om det. Hvis du synes det er unaturlig kan det godt hende at barnet gjør det og.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Hi..... lær deg forskjellen på hun/henne Anonymkode: 92a20...965
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #8 Skrevet 24. november 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi..... lær deg forskjellen på hun/henne Anonymkode: 92a20...965 Å du kan lære deg å ikke skrive noe i det hele tatt om du ikke har noe fint å si!! Anonymkode: 00b4b...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå