Gå til innhold

Hva er det jeg ser på nyhetene? Black friday

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I alle dager, hva er det som foregår? Voksne mennesker som går bananas i hyller og klesstativ, stenger i hodet, skriking og gråt. 

Noen av dere som deltar på dette her? Er det virkelig så gode tilbud at det er verdt disse tilstandene? Jeg synes bare det hadde vært ufattelig flaut jeg å stå i en sånn "kø". Enda verre at media kommer å dokumenterer det.

Endret av Marriet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂

Anonymkode: 1ba21...569

Skrevet

http://www.tv2.no/v/1260078/

Her er forøvrig saken jeg refererer til. Det er det verste jeg har sett! Blir bare sittende å måpe jeg! Så presterer nyhetsankeren å si "i USA har black friday krevd liv" Hva?! Det er jo sinnsykt!

Skrevet

Jeg har vært på kjøpesenteret i dag. Ingen kø, ingen trengsel og ansatte som hadde god tid til å veilede og prate.

Anonymkode: 5fb4d...8e9

Skrevet

Det er helt vanvittig! Ja man kan spare noen kroner, men er absolutt ikke verdt det. Av en eller annen grunn så får Black Friday frem det verste i folk. Som om den ene dagen tillater at folk legger hjemme alt av folkeskikk, moral og sunn fornuft. I fjor var det en gammel dame som ble trampet ned av unge folk som ville ha billig elektronikk. Hun var fremst i køen, men de bak trampet henne regelrett ned. Direkte motbydelig! Hva faen feiler folk, lurer jeg på?

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært på kjøpesenteret i dag. Ingen kø, ingen trengsel og ansatte som hadde god tid til å veilede og prate.

Anonymkode: 5fb4d...8e9

Jeg har også vært en tur innom kjøpesenteret her idag, i femtida. Var mye folk, men ordna forhold. Skjønner jo at det er ekstra med folk på sånne dager, jeg var jo også forsåvidt nysgjerrig som gikk en runde der. Men den galskapen som blir presentert i media er jo skammelig. Men kanskje greit å få bevist at det er det verste av det verste vi får se og ikke noe som foregår overalt.

Skrevet
7 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Det er helt vanvittig! Ja man kan spare noen kroner, men er absolutt ikke verdt det. Av en eller annen grunn så får Black Friday frem det verste i folk. Som om den ene dagen tillater at folk legger hjemme alt av folkeskikk, moral og sunn fornuft. I fjor var det en gammel dame som ble trampet ned av unge folk som ville ha billig elektronikk. Hun var fremst i køen, men de bak trampet henne regelrett ned. Direkte motbydelig! Hva faen feiler folk, lurer jeg på?

Jeg lurer på det samme! Jeg synes selvsagt det er foreferdelig at folk blir skadet, men jeg får også en litt sånn "den som er med på leken" følelse. 

Skrevet

Var vel på den outlet'en i Vestby det var helt ville tilstander i fjor også? Bor for langt unna til å ha fått med meg hva slags tilbud de har der...

Jeg var en tur på kjøpesenteret her i dag fordi parfymeriet hadde 50% på den hudpleieserien jeg bruker, mange biler på parkeringsplassen, men ikke særlig mye folk inne synes jeg. Veldig fornøyd med å få god rabatt på noe jeg vanligvis kjøper til full pris.

Har ellers handlet litt på nett i dag, og gjort noen gode kjøp der, ting jeg likevel måtte betalt full pris for om jeg ikke fikk tak i i dag.

Anonymkode: b2089...6db

Skrevet

Jeg ble så flau av å se den filmen! Hadde jeg vært der og blitt filmet med slik oppførsel hadde jeg gravd meg ned av skam!

Anonymkode: 51f1c...0c3

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble så flau av å se den filmen! Hadde jeg vært der og blitt filmet med slik oppførsel hadde jeg gravd meg ned av skam!

Enig! Hjelper liksom ikke så mye at du får en jernstang i huet, for du VAR DER! Ingen burde være der. Det er flaut. 

Skrevet

I alle dager 😮

Anonymkode: 6431d...0ae

Skrevet

...folk er idioter...rest my case 🤦🏻‍♀️ 

IMG_7128.PNG

Anonymkode: 00d84...4ef

Skrevet

Jeg jobber over oslo city og var der kl 7 som vanlig. Det var nesten ingen på senteret da de åpnet, så jeg fikk shoppet i fred. Kjøpte julegaver til 60% rabatt. Ja, jeg vet at tingene var nedsatt kraftig, da jeg har fulgt med på prisene.

Skrevet

Dårlig timelønn å stå i de køene. Uansett om det er penger spart hadde jeg ALDRI brukt tid og krefter på det. Holder meg til vanlige matbutikker i dag 👍

Anonymkode: 613d1...2c4

Skrevet

Haha. Så flaut! 😱

Anonymkode: e4d77...a3d

Skrevet

Vestlandet, helt rolige forhold her...

Anonymkode: 1c0af...e89

Skrevet
3 timer siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Var det på sørlandssenteret? For det skjedde der og i fjor, i tillegg så slåss folk om varene inne i den ene butikken. Og da mener jeg ordentlig slåssing.

Anonymkode: 0fabb...261

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var det på sørlandssenteret? For det skjedde der og i fjor, i tillegg så slåss folk om varene inne i den ene butikken. Og da mener jeg ordentlig slåssing.

Anonymkode: 0fabb...261

Usikker. Jeg husker bare jeg så det på nyhetene. Helt vanvittig! Å være villig til å skade andre mennesker for å få en billig jakke eller annet, er helt ubegripelig for meg.

Skrevet

Det var på Norwegian Outlet i Vestby

Skrevet

Det verste var at de jakkene var jo drit stygge. Hadde ikke kjøpt de om de så kosta 1 krone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...