Gå til innhold

STØRRELSE Didriksons vinterdress


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville gått for 120. Skal kanskje ha tjukke klær under, i tillegg vil den jo vare ut denne sesongen :)

Anonymkode: 5097c...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min 5åring er 125cm høy nå, og han fikk på seg sin 110 str, men den blir bra snau i bena og stram hvis han setter seg på huk, så de er i allefall ikke veldig små i str.
-Kjøpte ny nå i str 130 for å være sikker, men tror kanskje 120 hadde holdt på min... Får heller bytte hvis den er alt for stor :) 

Anonymkode: da5c3...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min opplevelse med lange tynne barn. Er at de er store i str. 

Anonymkode: cbe48...9ae

Hun er ikke så tynn, normal vil jeg si, men lang. Lange ben 

Anonymkode: c6e45...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min brukte 120 ifjor og da var han vel rundt 120-122, nå er han 128 og har 130. Syns ikke de er så store i størrelsen egentlig. Vide ja, men ikke lange. 

Anonymkode: 0294f...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min brukte 120 ifjor og da var han vel rundt 120-122, nå er han 128 og har 130. Syns ikke de er så store i størrelsen egentlig. Vide ja, men ikke lange. 

Anonymkode: 0294f...93f

Ok :)

Anonymkode: c6e45...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen er 120 cm lang, bruker 122 i klær og dressen i str 110 passer fint i år å. Lang og slank gutt. Så min erfaring er at de er store i str. Men skulle jeg kjøpt ny dress nå, hadde det blitt i 120. De skal jo holde en stund. 

Anonymkode: caa05...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sønnen bruker 110/116 til vanlig, men jeg kjøpte 120 på salg i våres. Den er litt i lengste laget, kan godt hende 110 hadde holdt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

de nye dressene er vell også sånn at de kan forlenges i føttene og armene med en hel str, så man kan ha de lengere. er forøvrig stor på nr. jenta mi er normalt stor , og har alltid svømt litt i størrelsen hun brukte til vanlig til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...