Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Hvor mye tar man for plaggene da? Ser på en gruppe på Facebook så fyker prisene fort i været pga bud. Så jadde jo vært supert å solgt noe der. Men kjenner eg blir svett av å prøve å holde kontroll på hvem som skal ha hva osv. Vil helst unngå å sende også. Kjøper noen alt, kan eg heller gjøre det. Så tenker finn.no. Men der er det også vanskelig å få solgt. Det er merker som reflex, joha, hust&claire, janus, name it. Noe litt brukt, noe ubrukt - bare vaska og tatt av lapp, (det viste seg i ettertid at småen er ømfintlig for ull, derfor ble ikke alt brukt likevel) noen få som er litt slitt, men det meste ser fint og ubrukt ut. Anonymkode: 6cd14...fdc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Jeg har nylig solgt en del ullklær til baby på finn.no. Klærne var fra reflex, joha og name it. Jeg hadde en del sett, body og longs, de solgte jeg for 100kr paret. Enslige bodyer solgte jeg for 50kr, strømpebukser for 40 kr. Anonymkode: 6bfe8...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå