Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 En stor gavepose med en flott konjakk, ett historieblad, lakris og sjokolade, Happy socks og comfy balls bokser? Anonymkode: b7f2c...88a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: En stor gavepose med en flott konjakk, ett historieblad, lakris og sjokolade, Happy socks og comfy balls bokser? Anonymkode: b7f2c...88a Alt høres supert ut, bortsett fra at jeg ikke vet hva comfy balls bokser er. Er det en truse? Uansett hørtes det supert ut! Anonymkode: 889a0...04a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Det er en boksershorts ja dette er en mann som har alt men som har stor dag. Vanskelig å kjøpe.. Anonymkode: b7f2c...88a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Hvis han liker de tingene er det en fin gave. Min mann hadde bare gledet seg over bladet, resten hadde ikke passet ham (men jeg kunne gjerne spist lakrisrn og sjokoladen). Det finnes ingenting som passer for alle. Anonymkode: 303aa...d80
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en boksershorts ja dette er en mann som har alt men som har stor dag. Vanskelig å kjøpe.. Anonymkode: b7f2c...88a Kjøp ting han kan lesea, drikke og spise og en behagleig truse til balla Han blir helt sikkert glad, men kjøp en god cognac;) Anonymkode: 889a0...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå