Gå til innhold

Hva synes dere om dette rekkehuset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi her.:)

Forsåvidt greit,,utenom det stygge kjøkkenet. Og unødvendig med 1 soverom nede. Den kan forhåpentligvis tas bort eller?

Anonymkode: a7ae4...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=109173697

 

Ærlige svar, takk så mye :blomst:

Anonymkode: a7ae4...ce7

Ut fra våre behov hadde det vært dumt å ikkr ha alle soverommene på samme plan. Men med ett barn mindre hadde det vært fint med kontor/gjesterom nede. Ellers ville jeg malt og fiksa småting. Kjøkkenet i seg selv er fint, men veldig kræsj mot gulvet og flisene.

Synes alle spørsmål om hus kommer fra samme område. Vært lenge på boligjakt?

Anonymkode: 10145...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ut fra våre behov hadde det vært dumt å ikkr ha alle soverommene på samme plan. Men med ett barn mindre hadde det vært fint med kontor/gjesterom nede. Ellers ville jeg malt og fiksa småting. Kjøkkenet i seg selv er fint, men veldig kræsj mot gulvet og flisene.

Synes alle spørsmål om hus kommer fra samme område. Vært lenge på boligjakt?

Anonymkode: 10145...91b

Ja :( ett år..

hi

Anonymkode: a7ae4...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekkehuset var greit nok det, unntatt kjøkken og løsningene i stuen. Har dere penger til overs, så hadde jeg valgt å bytte ut kjøkken, lister her og der, og revet de heselige bokhyllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Pæddan skrev:

Rekkehuset var greit nok det, unntatt kjøkken og løsningene i stuen. Har dere penger til overs, så hadde jeg valgt å bytte ut kjøkken, lister her og der, og revet de heselige bokhyllene.

Kjøkkenet er nytt fra 2012. Hadde det ikke vært teit å bytte ut kjøkkenet? 

Enig med deg ang bokhyllene, grøss.

 

hi

Anonymkode: a7ae4...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel ikke si at det er teit, men heller smak & behag:) Nytt kjøkken er dyrt og flisene kan man male over i verste fall. Eller bruke kjøkkenfornyer på det andre. Mulighetene er mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pæddan skrev:

Vil vel ikke si at det er teit, men heller smak & behag:) Nytt kjøkken er dyrt og flisene kan man male over i verste fall. Eller bruke kjøkkenfornyer på det andre. Mulighetene er mange.

Mulighetene er mange, sikkert, bare at jeg ikke kan se dem, ikke så flink på det jeg. Hadde det vært teit å få vekk det soverommet nede så stua OK kjøkkenet blir større? 🙈Hvis du ser på planløsning bildene på slutten?

 

hi

Anonymkode: a7ae4...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt ann på behovet deres? Trenger dere 4 soverom eller er større kjøkken et must? Har dere overnatningsgjester  titt og ofte? Da er det kjekt med ekstra soverom. Selv hadde jeg gjort kjøkkenet større. Kan aldri få nok skaplass og først nå med stort kjøkken, så slipper jeg å ha maskiner stående fremme, unntatt kaffemaskinen :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pæddan skrev:

Kommer jo helt ann på behovet deres? Trenger dere 4 soverom eller er større kjøkken et must? Har dere overnatningsgjester  titt og ofte? Da er det kjekt med ekstra soverom. Selv hadde jeg gjort kjøkkenet større. Kan aldri få nok skaplass og først nå med stort kjøkken, så slipper jeg å ha maskiner stående fremme, unntatt kaffemaskinen :D

 

Ikke behov for så mange soverom. Heller større stue og kjøkken 😍

Takk for svar💐

Anonymkode: a7ae4...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trangt. Innmari trangt. Kjøkkenet synes jeg slett ikke var det verste. Det mest prekære må være listverket, det er rett og slett stygt. Bokhyllene er fine, og ikke minst er de praktiske, det er da vel ikke uvanlig å eie noen bøker? 

Anonymkode: 1fae3...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var helt greit. Rar overgang fra fliser til parkett i 1. etasje. Kan være dumt med ett soverom nede, avhengig av familiens størrelse og behov. Utrolig grusomt kjøkken, kanskje det styggeste jeg har sett bygget etter 2010. Selv om det er så nytt, ville jeg revet det helt ned og laget nytt, ev. laget det større (tatt bort det fjerde soverommet). Mye sjuskete løsninger, men det kan fikses, f.eks. alle de lokkene på veggen på det ene soverommet? Merkelige greier.

Jeg synes de plassbygde bokhyllene var kjempefine!

Anonymkode: 407ef...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer man på å ha så mye forskjellige farger og mønster som ikke passer sammen, på et lite kjøkken. Alt kræsjer jo fullstendig sammen. Var veldig lite benkplass der.

Forferdelig med speil på garderobeskap på soverom

Jegt skjønner ikke hvorfor den lille gangen må ha eget gulv som kræsjer med det andre. Synes ikke det var fint med de to lyse stripene midt i det mørke.

Jeg likte bokhyllene

Anonymkode: 4dc54...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere egentlig? Bytte ut kjøkkenet? Kan dere bytte ut hjernen deres heller og lage den om til rapsolje istedenfor? Leste idag at treskaller inneholder mye rapsolje og det er det visst behov for i Norge i nær fremtid!

 

Til Hi: Kjempefint og om dere kjøper, for all del, ikke finn på å bytte ut det fine kjøkkenet som er helt nytt (2012). 

 

Blir bare matt. Sjakk matt av dumme folk. 

Anonymkode: 78223...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dersom dere har vært på boligjakt i 1 år og du har sittet her og spurt om meninger, samt tatt dette seriøst, så er jeg redd at det aldri blir boligkjøp. Stakkars deg som får slike svar! Jeg leste hele tråden uten å sjekke linken og jeg trodde faktisk at jeg kom til å se et kjøkken som var fult av kattebæsj. De folka som har kommentert her, beklager, men du må bare ikke høre på det og så håper jeg at du til en annen gang ikke spør om meningen til folk her inne. Du vet nemlig ikke om de liker kattebæsj på veggen, fremfor fine fliser! 

Anonymkode: 78223...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var helt grusomt. Badet var ok. Resten klarte kunstykket å være både kjedelig og stygt på en gang. I tillegg liker jeg ikke åpen kjøkkenløsning.

Anonymkode: defe2...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og dersom dere har vært på boligjakt i 1 år og du har sittet her og spurt om meninger, samt tatt dette seriøst, så er jeg redd at det aldri blir boligkjøp. Stakkars deg som får slike svar! Jeg leste hele tråden uten å sjekke linken og jeg trodde faktisk at jeg kom til å se et kjøkken som var fult av kattebæsj. De folka som har kommentert her, beklager, men du må bare ikke høre på det og så håper jeg at du til en annen gang ikke spør om meningen til folk her inne. Du vet nemlig ikke om de liker kattebæsj på veggen, fremfor fine fliser! 

Anonymkode: 78223...bae

Så rar du er

Anonymkode: 4dc54...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkeninnredningen kan da bare males om det er krise, går fort og blir fint. Syns det var fint jeg, det er nok vanskelig å finne noe dersom dere har som mål å ikke gjøre NOE når dere flytter ;)

Ville tittet mer på rør, det elektriske, muligheten for endring av planløsning og om badet er fint/nytt om jeg var deg. Farge på vegger og innredning, gulv og listverk er ganske så enkelt å fikse selv, altså, ikke er det spesielt dyrt heller. :)

Anonymkode: 7c21b...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjøkkenet var kjempefint! Endelig noe som ikke var kjedelig hvitt eller grått!! Lister kan alltids males må jo ikke se på innredningen og fargene men planløsningen og om dere trives i område. Og ikke minst det aller viktigste følelsen den må være der!

Anonymkode: 97ba0...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ut fra våre behov hadde det vært dumt å ikkr ha alle soverommene på samme plan. Men med ett barn mindre hadde det vært fint med kontor/gjesterom nede. Ellers ville jeg malt og fiksa småting. Kjøkkenet i seg selv er fint, men veldig kræsj mot gulvet og flisene.

Synes alle spørsmål om hus kommer fra samme område. Vært lenge på boligjakt?

Anonymkode: 10145...91b

Har jeg også lagt merke til. Årnes som dykker opp hele tiden.

HI: flere av de husene du vil ha kommentarer på har jo vært kjempefine. Hva er grunnen til at dere fortsatt ikke har kjøpt noe? Er det så pop på lille Årnes? 

Du har sett på bedre alternativ enn dette rekkehuset er min mening. Men det er helt greit rekkehus😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvrdan ville dere som syns kjøkkenet er ok vaske ovnsformene i den lille runde vasken?

Eller boller som er større enn vasken? Får ikke en kenwoodbolle vasket der.

Kanskje ok om man ikke lager mat.

Anonymkode: cbfe2...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig fint, og praktisk med loftstue da barna blir større. Bytter dere flisene på kjøkkenet til noen nøytrale, så blir kjøkkenet mye finere. For det er jo flisene som kræsjer noe så fullstendig med mønsteret på kjøkkenet.

Anonymkode: 0324c...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 1anonym skrev:

Har jeg også lagt merke til. Årnes som dykker opp hele tiden.

HI: flere av de husene du vil ha kommentarer på har jo vært kjempefine. Hva er grunnen til at dere fortsatt ikke har kjøpt noe? Er det så pop på lille Årnes? 

Du har sett på bedre alternativ enn dette rekkehuset er min mening. Men det er helt greit rekkehus😊

Det har rett og slett ikke passet, følelsen var ikke der. Og dette rekkehuset er faktisk en av de fineste, resten var bare gammelt, altså 50, 60 tallet. Det var faktisk et hus vi var i budrunde på, og tro det eller ei den gikk over takst, noe vi ikke ville gå lenger med, er jo Årnes. 

Anonymkode: a7ae4...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...