Gå til innhold

Black Friday er oppskrytt


Anbefalte innlegg

Skrevet

25% på varer? Seriøst? Det er ikke en svart pris! Det er i beste fall en gul pris.

Anonymkode: a2772...2ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg jobber skal vi bare ha 20%, det brurde vært 30-40%, så enig med deg. 

Anonymkode: df882...0e8

Skrevet

Vi har masse til 50 og en del til 70. Så det varierer veldig. Men 20 er bedre enn ingenting hvis det vanligvis "aldri" er salg der.

Anonymkode: 2f509...cdc

Skrevet

I utlandet er 70-80% avslag typisk "black friday", derfor kaoset. Her i Norge er det bare tøysetilbud, opptil 50% ...og i mange tilfeller "...unntatt merke ditt og datt" som faktisk kunne ha vært et kupp.

20-50% er jo hva de ellers har, ikke "black friday" 🤦🏻‍♀️🙄 

-Handler endel på amerikanske og britiske nettbutikker på black friday, der er der kuppene ligger...selv med moms/toll. 

Anonymkode: 20a91...fdd

Skrevet

Helt enig. Bare helt vanlig salg/tilbud. Der er alltid et salg.  Kjøper f.eks aldri brettspill til full pris og går ikkje å kose-shopper på Cubus når det ikkje er -40% 😂

Anonymkode: b8081...e6d

Skrevet

Heldige meg som bor i NY :hjerte:

Anonymkode: 5f746...664

Skrevet

jeg finner mye fint , i fjor fant jeg julegaver til mange, og det var 50 til 70 %

Anonymkode: 8c44f...6cc

Skrevet

Men det er en ting dere glemner dere som skulke hatt 70-80 på alt. I Norge er det gelt andre inn-priser enn i USA. Vi har mange flere avgifter, høyre lønninger, samt at det meste er importertfra andre land. Målet til butikkene er ikke bare å selge mest mulig imorgen, men faktisk ha en butikk å åpne dagen etter også. Med 70% avslag går de fleste i 0 +/- noen kroner. 80% er rent tap. Greit å ikke tjene så mye, det å tømme lagre litt og gjøre plass til nye ting er gull det også. Men rent tap er det få som har råd til.

Anonymkode: 2f509...cdc

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er en ting dere glemner dere som skulke hatt 70-80 på alt. I Norge er det gelt andre inn-priser enn i USA. Vi har mange flere avgifter, høyre lønninger, samt at det meste er importertfra andre land. Målet til butikkene er ikke bare å selge mest mulig imorgen, men faktisk ha en butikk å åpne dagen etter også. Med 70% avslag går de fleste i 0 +/- noen kroner. 80% er rent tap. Greit å ikke tjene så mye, det å tømme lagre litt og gjøre plass til nye ting er gull det også. Men rent tap er det få som har råd til.

Anonymkode: 2f509...cdc

I USA er det heller ikke 70-80% på alt. Men man kan gjøre veldig gode kupp. Det er mye bedre enn 20% på alt....

ja vi har flere avgifter og høyere lønninger og prisene reflekterer dette, men prisene i USA reflekterer også avgifter osv der. Avslag i % blir allikevel relativt. 

Anonymkode: 46ca0...17a

Skrevet

Verste jeg har sett så langt, er 5% rabatt - men kun på ordrer over 50 euro! 😂😂😂

Anonymkode: 43eab...429

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt masse med 70% avslag. 

Anonymkode: 632a2...7c4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det er en ting dere glemner dere som skulke hatt 70-80 på alt. I Norge er det gelt andre inn-priser enn i USA. Vi har mange flere avgifter, høyre lønninger, samt at det meste er importertfra andre land. Målet til butikkene er ikke bare å selge mest mulig imorgen, men faktisk ha en butikk å åpne dagen etter også. Med 70% avslag går de fleste i 0 +/- noen kroner. 80% er rent tap. Greit å ikke tjene så mye, det å tømme lagre litt og gjøre plass til nye ting er gull det også. Men rent tap er det få som har råd til.

Anonymkode: 2f509...cdc

Har jobbet på lageret på KID og husker innkjøpsprisene der. De kunne fint greide 70-80% avslag og tjent grovt på det!

Anonymkode: ccc38...ed6

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har jobbet på lageret på KID og husker innkjøpsprisene der. De kunne fint greide 70-80% avslag og tjent grovt på det!

Anonymkode: ccc38...ed6

Har du husket å beregne inn husleie, personalkostnader og svinn nå?

Anonymkode: a3589...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...