Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 25% på varer? Seriøst? Det er ikke en svart pris! Det er i beste fall en gul pris. Anonymkode: a2772...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Der jeg jobber skal vi bare ha 20%, det brurde vært 30-40%, så enig med deg. Anonymkode: df882...0e8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Vi har masse til 50 og en del til 70. Så det varierer veldig. Men 20 er bedre enn ingenting hvis det vanligvis "aldri" er salg der. Anonymkode: 2f509...cdc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 I utlandet er 70-80% avslag typisk "black friday", derfor kaoset. Her i Norge er det bare tøysetilbud, opptil 50% ...og i mange tilfeller "...unntatt merke ditt og datt" som faktisk kunne ha vært et kupp. 20-50% er jo hva de ellers har, ikke "black friday" 🤦🏻♀️🙄 -Handler endel på amerikanske og britiske nettbutikker på black friday, der er der kuppene ligger...selv med moms/toll. Anonymkode: 20a91...fdd
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Helt enig. Bare helt vanlig salg/tilbud. Der er alltid et salg. Kjøper f.eks aldri brettspill til full pris og går ikkje å kose-shopper på Cubus når det ikkje er -40% 😂 Anonymkode: b8081...e6d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 Heldige meg som bor i NY Anonymkode: 5f746...664
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 jeg finner mye fint , i fjor fant jeg julegaver til mange, og det var 50 til 70 % Anonymkode: 8c44f...6cc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 Men det er en ting dere glemner dere som skulke hatt 70-80 på alt. I Norge er det gelt andre inn-priser enn i USA. Vi har mange flere avgifter, høyre lønninger, samt at det meste er importertfra andre land. Målet til butikkene er ikke bare å selge mest mulig imorgen, men faktisk ha en butikk å åpne dagen etter også. Med 70% avslag går de fleste i 0 +/- noen kroner. 80% er rent tap. Greit å ikke tjene så mye, det å tømme lagre litt og gjøre plass til nye ting er gull det også. Men rent tap er det få som har råd til. Anonymkode: 2f509...cdc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er en ting dere glemner dere som skulke hatt 70-80 på alt. I Norge er det gelt andre inn-priser enn i USA. Vi har mange flere avgifter, høyre lønninger, samt at det meste er importertfra andre land. Målet til butikkene er ikke bare å selge mest mulig imorgen, men faktisk ha en butikk å åpne dagen etter også. Med 70% avslag går de fleste i 0 +/- noen kroner. 80% er rent tap. Greit å ikke tjene så mye, det å tømme lagre litt og gjøre plass til nye ting er gull det også. Men rent tap er det få som har råd til. Anonymkode: 2f509...cdc I USA er det heller ikke 70-80% på alt. Men man kan gjøre veldig gode kupp. Det er mye bedre enn 20% på alt.... ja vi har flere avgifter og høyere lønninger og prisene reflekterer dette, men prisene i USA reflekterer også avgifter osv der. Avslag i % blir allikevel relativt. Anonymkode: 46ca0...17a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 Verste jeg har sett så langt, er 5% rabatt - men kun på ordrer over 50 euro! 😂😂😂 Anonymkode: 43eab...429
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #11 Skrevet 23. november 2017 Jeg har akkurat kjøpt masse med 70% avslag. Anonymkode: 632a2...7c4
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #12 Skrevet 23. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men det er en ting dere glemner dere som skulke hatt 70-80 på alt. I Norge er det gelt andre inn-priser enn i USA. Vi har mange flere avgifter, høyre lønninger, samt at det meste er importertfra andre land. Målet til butikkene er ikke bare å selge mest mulig imorgen, men faktisk ha en butikk å åpne dagen etter også. Med 70% avslag går de fleste i 0 +/- noen kroner. 80% er rent tap. Greit å ikke tjene så mye, det å tømme lagre litt og gjøre plass til nye ting er gull det også. Men rent tap er det få som har råd til. Anonymkode: 2f509...cdc Har jobbet på lageret på KID og husker innkjøpsprisene der. De kunne fint greide 70-80% avslag og tjent grovt på det! Anonymkode: ccc38...ed6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #13 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har jobbet på lageret på KID og husker innkjøpsprisene der. De kunne fint greide 70-80% avslag og tjent grovt på det! Anonymkode: ccc38...ed6 Har du husket å beregne inn husleie, personalkostnader og svinn nå? Anonymkode: a3589...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå