Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Hei. Min mann sier ofte ting som at kvinner bare hører gjemme på kjøkkenet. Blir litt sint, men begynner å lure på om det er sant. Trenger at noen her bekrefter eller avkrefter dette. Hver gang jeg prøver å argumentere imot, blir jeg slått og tafset på. Anonymkode: 24ce6...a0b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Slår han på tastaturet ditt også? Anonymkode: 669fd...c43
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Jeg kan sette pris på god trolling altså, men dette var tvers gjennom for dårlig. Prøv igjen. Anonymkode: 1406f...38e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Her prøver jeg å få hjelp, så kommer dere å snakker piss Anonymkode: 2caca...f21
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 Kanskje du fortjener det. Troll må slås ned på. Anonymkode: a7a25...0c5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei. Min mann sier ofte ting som at kvinner bare hører gjemme på kjøkkenet. Blir litt sint, men begynner å lure på om det er sant. Trenger at noen her bekrefter eller avkrefter dette. Hver gang jeg prøver å argumentere imot, blir jeg slått og tafset på. Anonymkode: 2caca...f21 Jeg kan bekrefte at kvinner er som en gressplen; de bør slås ofte og holdes nede. Anonymkode: 0ac68...7c6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 Tafser han på livmortappen kan det gå under fødselsforberedelser. Anonymkode: 6ff80...b62
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 Selvfølgelig hører ikke kvinnen hjemme på kjøkkenet. Det er overhode ikke LOV å slå eller tafse på noen uten samtykke. Å slå er ikke lov overhode. Hadde min mann snakka til meg slik hadde han blitt forlatt rimelig fort, foreslår at du vurderer det samme. Håper ikke dere har barn samme, barna tar etter forbildene (altå DERE), vil du overføre slike verdier til dine barn? Ta ansvar for deg (og dine barn) og kom deg ut! Du/dere fortjener bedre. Det at du LURER på om du tenker rett eller ikke si mye mer enn alt annet. Bli kvitt døvekta og start et nytt og bedre liv Anonymkode: b8ac4...bab
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 Så heldig du er som har en mann som tafser på deg ❤️ Anonymkode: 0a7cb...7fe
Gjest Darwinia:-) Skrevet 23. november 2017 #11 Skrevet 23. november 2017 Herregud, selvfølgelig er det sant. Hvem er du til å så tvil om at det familiens overhode sier stemmer. Stakkars mannen din som har fått slik en ubrukelig kone. Du burde bruke mindre tid på å stille spørsmål og mer tid på stryking og støvtørking.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #12 Skrevet 23. november 2017 Dokke bør være helt sikre på at dette er trolling altså for å våge å komme med slike kommentarer. Tenk om det er ei utenlandsk som ikkje har norsken 100% på plass og en mann med gammeldags syn på kjønnsrollene. I Norge er iallefall vold ulovlig og menn og kvinner er likestilte Anonymkode: 84a44...8a5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #13 Skrevet 23. november 2017 Du rimmer tydeligvis for lite. Anonymkode: 7fb31...874
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #14 Skrevet 23. november 2017 Så klart kvinnen hører hjemme på kjøkkenet, om du ikke lager god nok mat fortjener du en dask😉 Anonymkode: 0326e...2fe
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #15 Skrevet 23. november 2017 Greit at det kryr av trolletråder her inne altså, og dette kunne fort vært et dårlig forsøk på en ny en. Men før dere svarer, husk at det KAN være ekte, og et menneske som er så usikker og ødelagt vil da fort kunne ta det dere sier til seg. "Stakkars mannen din som har fått en så ubrukelig kone". Ikke noe dere ville sagt til ei som kom til dere i virkeligheten å fortalte om en voldelig mann, så pass på hva dere skriver når dere ikke er sikre på om det stemmer eller ikke. Anonymkode: 97d10...c0c
Gjest Darwinia:-) Skrevet 23. november 2017 #16 Skrevet 23. november 2017 (endret) 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Greit at det kryr av trolletråder her inne altså, og dette kunne fort vært et dårlig forsøk på en ny en. Men før dere svarer, husk at det KAN være ekte, og et menneske som er så usikker og ødelagt vil da fort kunne ta det dere sier til seg. "Stakkars mannen din som har fått en så ubrukelig kone". Ikke noe dere ville sagt til ei som kom til dere i virkeligheten å fortalte om en voldelig mann, så pass på hva dere skriver når dere ikke er sikre på om det stemmer eller ikke. Anonymkode: 97d10...c0c Nå er jeg temmelig sikker på at dette er trolling; det er noe med ordlyden som lukter troll laaaaaang vei. Etter 10 år på forumet kjenner man liksom lusa på gangen. Noen formuleringer er bedre egnet til å provosere enn noe annet. Kommentaren om at det kunne være en utlending pga språket, skjønner jeg ingenting av. Med unntak av den ene skrivefeilen (mest sannsynlig slurvefeil) var det ingenting å si på språket. Vedkommende er enten norsk eller har bodd i Norge så lenge og hatt så omfattende kontakt med nordmenn at hun burde være kjent med at ALL vold er forbudt ved norsk lov. Men dere har et poeng, så i tilfelle det IKKE er troll: innlegget mitt var overhodet ikke seriøst. Ingen har noensinne rett til å slå eller tafse på deg. All fysisk og psykisk vold samt seksualisert misbruk bør meldes til politiet. Jeg håper du tar imot min unnskyldning hvis dette er et oppriktig innlegg. Endret 23. november 2017 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #17 Skrevet 23. november 2017 Jeg er ganske overrasket over svarene hun fikk her. Shame on you! Til Hi: Nei, det er ikke slik. Anonymkode: d5c05...125
cherry coke Skrevet 23. november 2017 #18 Skrevet 23. november 2017 Dere er modige som tør å svare slik. Mulig det er trolling, men det kan like gjerne være noen som faktisk sliter.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #19 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, cherry coke skrev: Dere er modige som tør å svare slik. Mulig det er trolling, men det kan like gjerne være noen som faktisk sliter. Ja, helt enig med deg. Jeg tror rett og slett ikke at de vet sitt eget beste. Say no more! Anonymkode: d5c05...125
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #20 Skrevet 23. november 2017 Vi prøver å lære våre barn ikke å mobbe. Hva er dette? Det er faktisk grunn her til å gå videre med denne saken! Selv om man er på et anonymt forum, så er det grenser for hvor dum man får lov til å være! Anonymkode: d5c05...125
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #21 Skrevet 23. november 2017 Hvis en mann slår så er det en mann som man må komme seg unna. Da er det lurt å kontakte nærmeste krisesenter, de kan hjelpe deg med å komme deg unna ham. En voldelig mann vil si alt mulig for å få deg til å fortsette å bli og til å psyke deg ned slik at du tror du fortjener å bli mishandlet fysisk/psykisk og til og med få deg til å tro at det er din skyld. Det er aldri din skyld om mannen mishandler deg fysisk og/eller psykisk. Slike menn må man komme seg unna! Å leve med vold ødelegger ikke bare deg, men også barna, og det finnes INGEN unnskyldninger for å finne seg i å bli mishandlet og la barn vokse opp i et voldelig hjem. Ta kontakt med krisesenter! http://www.krisesenter.com/finn-ditt-senter/ Anonymkode: 6145b...3a5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #22 Skrevet 23. november 2017 Takk til deg over, som klarte å gi henne et seriøst svar! Anonymkode: d5c05...125
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #23 Skrevet 23. november 2017 Blitt tafset på i dag? Anonymkode: 0a7cb...7fe
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #24 Skrevet 23. november 2017 Du skal være glad du har en mann som tafser på deg, er ikke alle som har det😳 Anonymkode: 0326e...2fe
cherry coke Skrevet 23. november 2017 #25 Skrevet 23. november 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skal være glad du har en mann som tafser på deg, er ikke alle som har det😳 Anonymkode: 0326e...2fe Hold deg for god for sånn pisspreik .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå