Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Hei Trenger sårt hjelp Fikk mens 14.nov og hadde sex med kondom 18.nov,problemet er at kondomet gikk av inni meg. Er det sjans for at jeg er gravid? Vært en travel uke og angrepillene glemte jeg helt å kjøpe inne fristen!!!) Anonymkode: 0f9f9...745
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hei Trenger sårt hjelp Fikk mens 14.nov og hadde sex med kondom 18.nov,problemet er at kondomet gikk av inni meg. Er det sjans for at jeg er gravid? Vært en travel uke og angrepillene glemte jeg helt å kjøpe inne fristen!!!) Anonymkode: 0f9f9...745 Tvilsomt. Men, om det er helt krise er det rart å glemme å kjøpe angrepille... Anonymkode: 79e6d...adb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 For det første glemmer man da ikke av å kjøpe en angrepille fordi det er hektisk, vel. Og du kan jo selvsagt være gravid, med litt uflaks (om du velger å se det slik) det er jo tryggest at kondomet faktisk sitter på riktig sted og plass.. Anonymkode: dae6e...f77
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: For det første glemmer man da ikke av å kjøpe en angrepille fordi det er hektisk, vel. Og du kan jo selvsagt være gravid, med litt uflaks (om du velger å se det slik) det er jo tryggest at kondomet faktisk sitter på riktig sted og plass.. Anonymkode: dae6e...f77 Dagene flyr og med tanke på at eggløsningen ikke er før den 28.nov håper jeg jo at jeg har flaks og at kondomet "lå riktig vei" Tydeligvis ingen vits å være optimist 😜😔😔😱 Anonymkode: 0f9f9...745
sug lut Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 Du skal ha mye uflaks om du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 Selv har jeg eggløsning på dag 8, så om du er som meg så er det fullt mulig. (Sæd av god kvalitet kan trives oppi der en ukes tid og så...) Anonymkode: ef90f...3fc
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 Jeg hadde sex en gang i løpet av to år. Min første ons. Jeg hadde sex siste dag av mensen (blør i en uke) og har regelmessig syklus på 31 dager. Ble gravid. Alt er mulig. Nevnte jeg at jeg gikk på p-piller og at vi i tillegg brukte kondom? Anonymkode: 2db5a...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå