Gå til innhold

Krise!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Trenger sårt hjelp

Fikk mens 14.nov og hadde sex med kondom 18.nov,problemet er at kondomet gikk av inni meg.

Er det sjans for at jeg er gravid? Vært en travel uke og angrepillene glemte jeg helt å kjøpe inne fristen!!!)

Anonymkode: 0f9f9...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hei

Trenger sårt hjelp

Fikk mens 14.nov og hadde sex med kondom 18.nov,problemet er at kondomet gikk av inni meg.

Er det sjans for at jeg er gravid? Vært en travel uke og angrepillene glemte jeg helt å kjøpe inne fristen!!!)

Tvilsomt. 

Men, om det er helt krise er det rart å glemme å kjøpe angrepille...

Anonymkode: 79e6d...adb

Skrevet

For det første glemmer man da ikke av å kjøpe en angrepille fordi det er hektisk, vel. 

Og du kan jo selvsagt være gravid, med litt uflaks (om du velger å se det slik) det er jo tryggest at kondomet faktisk sitter på riktig sted og plass..

Anonymkode: dae6e...f77

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For det første glemmer man da ikke av å kjøpe en angrepille fordi det er hektisk, vel. 

Og du kan jo selvsagt være gravid, med litt uflaks (om du velger å se det slik) det er jo tryggest at kondomet faktisk sitter på riktig sted og plass..

Anonymkode: dae6e...f77

Dagene flyr og med tanke på at eggløsningen ikke er før den 28.nov håper jeg jo at jeg har flaks og at kondomet "lå riktig vei"

Tydeligvis ingen vits å være optimist 😜😔😔😱

Skrevet

Selv har jeg eggløsning på dag 8, så om du er som meg så er det fullt mulig. (Sæd av god kvalitet kan trives oppi der en ukes tid og så...) 

Anonymkode: ef90f...3fc

Skrevet

Jeg hadde sex en gang i løpet av to år. Min første ons. Jeg hadde sex siste dag av mensen (blør i en uke) og har regelmessig syklus på 31 dager. Ble gravid. Alt er mulig. Nevnte jeg at jeg gikk på p-piller og at vi i tillegg brukte kondom? ;)

Anonymkode: 2db5a...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...