Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Del gjerne deres verste lort/situasjoner fra/med svigers! Anonymkode: bd4b7...264
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 For en oppbyggelig og relevant tråd... Anonymkode: 44861...909
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Del gjerne deres verste lort/situasjoner fra/med svigers! Anonymkode: bd4b7...264 Lort fra svigers? Anonymkode: daf74...cc6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Hehe! Alle trenger av og til en utblåsning, selv om det ikke er relevant 😅 Selv har jeg fryktelig kontrollerende svirgers som tramper over oss i alle situasjoner, og skal fortelle oss hvordan vi skal leve livene våre og kle oss og innrede leiligheten osv. Men de er også veldig snille og rause! Anonymkode: bd4b7...264
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 Nei, men jeg sliter med min mor og det er så utrolig tabubelagt. "Alle" småler litt om du har et problem med svigers, det er liksom allment anerkjent som et problem. Men har du problemer med din mor så er det ikke noe andre forstår og jeg tror det kan stikke mye dypere enn svigersproblematikk. Min mor kritiserer, beskylder og overdriver. Driver med hersketeknikker og har HELE mitt liv fått meg til å føle at jeg ikke er god nok. Man kan ikke bli likt for å være seg selv, det er det du oppnår som er viktig. Og selv om du oppnår noe så er det ikke godt nok. Når jeg prøver å fortelle om spennende prosjekter som burde være interesante så er jeg usynlig og hun kan feks. finne på å himle med øynene. Beskylder meg for å forsømme ungene og forteller meg at jeg jobber for mye. For enhver person som ikke kjenner meg så kan de jo tro på det, for dem vet ikke at hun ser oss kun noen få dager i året og at hun ikke har bena planta ned på jorda. Huset er aldri rent nok, kan være nyvaska men hun finner ting som ikke er gode nok. Har jeg gardinene igjen så sier hun det ser ut som en sosialbolig, og at folk sikkert tror vi bor i slum. Vi har en vei rett utenfor huset og folk ser RETT INN, det er derfor de er trekt igjen men på andre siden av huset så er gardinene åpne hele døgnet. Og ja, jeg har SÅ slitt og tynt hår, har enten lagt på meg eller så er jeg for tynn. Har jeg en kvise så er det HELT sykt at jeg som er voksen har det og jeg må jo dra til hudlege og få medisiner. Jeg kunne skrevet bok om henne, hun er altså ikke god. Anonymkode: 4f309...325
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, men jeg sliter med min mor og det er så utrolig tabubelagt. "Alle" småler litt om du har et problem med svigers, det er liksom allment anerkjent som et problem. Men har du problemer med din mor så er det ikke noe andre forstår og jeg tror det kan stikke mye dypere enn svigersproblematikk. Min mor kritiserer, beskylder og overdriver. Driver med hersketeknikker og har HELE mitt liv fått meg til å føle at jeg ikke er god nok. Man kan ikke bli likt for å være seg selv, det er det du oppnår som er viktig. Og selv om du oppnår noe så er det ikke godt nok. Når jeg prøver å fortelle om spennende prosjekter som burde være interesante så er jeg usynlig og hun kan feks. finne på å himle med øynene. Beskylder meg for å forsømme ungene og forteller meg at jeg jobber for mye. For enhver person som ikke kjenner meg så kan de jo tro på det, for dem vet ikke at hun ser oss kun noen få dager i året og at hun ikke har bena planta ned på jorda. Huset er aldri rent nok, kan være nyvaska men hun finner ting som ikke er gode nok. Har jeg gardinene igjen så sier hun det ser ut som en sosialbolig, og at folk sikkert tror vi bor i slum. Vi har en vei rett utenfor huset og folk ser RETT INN, det er derfor de er trekt igjen men på andre siden av huset så er gardinene åpne hele døgnet. Og ja, jeg har SÅ slitt og tynt hår, har enten lagt på meg eller så er jeg for tynn. Har jeg en kvise så er det HELT sykt at jeg som er voksen har det og jeg må jo dra til hudlege og få medisiner. Jeg kunne skrevet bok om henne, hun er altså ikke god. Anonymkode: 4f309...325 Har noe av det samme her. Moren min elsker hersketeknikker, og kan være helt jævlig til tider. Men svigers er helt fantastiske, takk og lov Anonymkode: 024b8...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå