Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Skal på hyttetur i mars og er da 8 mnd på vei. Vi skal kjøre i 3 timer, en venninne av meg sin bil. Men kjenner jeg vegrer meg litt for å kjøre gammel bil, og tenker på å kanskje si at jeg kan leie en ny bil. Overreagerer jeg? Jeg vil jo så fall betale for leie og bensin, men er redd for å fornærme henne. Anonymkode: 1fd27...31a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal på hyttetur i mars og er da 8 mnd på vei. Vi skal kjøre i 3 timer, en venninne av meg sin bil. Men kjenner jeg vegrer meg litt for å kjøre gammel bil, og tenker på å kanskje si at jeg kan leie en ny bil. Overreagerer jeg? Jeg vil jo så fall betale for leie og bensin, men er redd for å fornærme henne. Anonymkode: 1fd27...31a Med mindre den framstår som en skraphaug ville ikke jeg tenkt over det våre biler er fra 2004 og 2008. Anonymkode: a4cc8...44b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Trafikksikkerhet tar jeg alvorlig, og de fleste biler fra 2001 holder ikke høyeste standard sikkerhetsmessig...likevel synes jeg det blir veldig hysterisk å nekte å sitte på den bilen og leie en annen. Anonymkode: 9c755...467
Gjest Joestlaachmkr Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal på hyttetur i mars og er da 8 mnd på vei. Vi skal kjøre i 3 timer, en venninne av meg sin bil. Men kjenner jeg vegrer meg litt for å kjøre gammel bil, og tenker på å kanskje si at jeg kan leie en ny bil. Overreagerer jeg? Jeg vil jo så fall betale for leie og bensin, men er redd for å fornærme henne. Anonymkode: 1fd27...31a Hvor gammel bilen er har jo ingenting å si så lenge eieren har hatt jevnlig service på den.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Trafikksikkerhet tar jeg alvorlig, og de fleste biler fra 2001 holder ikke høyeste standard sikkerhetsmessig...likevel synes jeg det blir veldig hysterisk å nekte å sitte på den bilen og leie en annen. Anonymkode: 9c755...467 Så du ville sittet på?☺️ Anonymkode: 1fd27...31a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du ville sittet på?☺️ Anonymkode: 1fd27...31a Ja. Man kan ikke gardere seg mot alt, så jeg tenker at man heller må gjøre det man kan for å unngå en ulykke (dvs kjøre fornuftig), enn å tenke på alt som kan gå galt. Dropper selvfølgelig ikke sikkerhetsbelte eller god sikring av barn f.eks, men et sted må grensen gå og for min del vil det være uaktuelt å sitte på hvis bil eller sjåfør er i elendig stand, uavhengig av alder. Anonymkode: 9c755...467
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal på hyttetur i mars og er da 8 mnd på vei. Vi skal kjøre i 3 timer, en venninne av meg sin bil. Men kjenner jeg vegrer meg litt for å kjøre gammel bil, og tenker på å kanskje si at jeg kan leie en ny bil. Overreagerer jeg? Jeg vil jo så fall betale for leie og bensin, men er redd for å fornærme henne. Anonymkode: 1fd27...31a Hvis bilen er i god stand og ikke er en skraphaug, så overreagerer du veldig. Hva slags bil er det? Jeg hadde vært mer bekymret for å sitte på i en liten mygg av en bil ,enn om det var en eldre bil. Anonymkode: e0541...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå