Gå til innhold

Illrød og nuppete på begge nedevingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte bare plutselig en dag. Rød og tørr rundt nesevingene. Fått små nupper også. Prøver jeg å dekke med sminke klør og svir det. Det vi ut som jeg er syk om jeg ikke sminker over det. Har smurt en god fet krem hver dag i ukesvis nå. Det demper kløen og sviingen men løser ikke problemet. Noen som har hatt det samme og ble kvitt Det? Evt hvordan? 

Vurderer hudlege men kanskje bortkastede penger hvis løsningen er kremer eller annen behandling som ikke kan taes pga amming. 

Anonymkode: 58cdf...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D:D Jeg gikk inn her for å si at du burde slutte å barbere underlivet, og tenkte at "nedevingene" var et artig ord for kjønnslepper. Nesevingene dine har jeg dessverre ikke noe annet råd for enn aloe vera.

Skrevet
Akkurat nå, Himmel og hav skrev:

:D:D Jeg gikk inn her for å si at du burde slutte å barbere underlivet, og tenkte at "nedevingene" var et artig ord for kjønnslepper. Nesevingene dine har jeg dessverre ikke noe annet råd for enn aloe vera.

Fnis, jeg lurte også på det der. Nedevingene bør man la være i fred!

Nesen, derimot, bør få Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden.

Skrevet

Jeg vet 😂 så det etter jeg postet

Takk for tips. Alt skal prøves 👍

H.i

Skrevet
21 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Haha, det trodde jeg og :D

Anonymkode: ff0cc...e20

Skrevet

Har du forsøkt a-creme? 

Det bruker jeg på min vintervonde hud med hell 

Anonymkode: 77b1a...24c

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du forsøkt a-creme? 

Det bruker jeg på min vintervonde hud med hell 

Anonymkode: 77b1a...24c

Nei det har jeg ikke prøvd ennå. Takk for tips 👍

H.i

Skrevet

Kan det være eksem? Jeg hadde forsøk mild hydrokortison noen dager og det om det blir noen bedring. 

Anonymkode: a556b...799

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan det være eksem? Jeg hadde forsøk mild hydrokortison noen dager og det om det blir noen bedring. 

Anonymkode: a556b...799

Tanken har streifet meg. Kan mildison brukes? Har det liggende til mine barn med atopisk eksem. 

H.i

Skrevet

Mentholatum! Hjelper mot alt (nesten)! Alle burde ha med seg en tube i veska. 

Anonymkode: b1f38...e55

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mentholatum! Hjelper mot alt (nesten)! Alle burde ha med seg en tube i veska. 

Anonymkode: b1f38...e55

Vil ikke det svi noe vanvittig? Brukte det tidligere på nesa da jeg var på nesespray rehab under graviditeten. Ser for meg at det illrøde huden vil brenne av. 

H.i

Skrevet

Jeg ville brukt litt hydrokortison, det har jeg gjort hvis jeg er sår der. Etter et par dager så er det fint

Anonymkode: ff0cc...e20

Skrevet

Ta deg en tur til legen, det høres ut som rosacea.  Mitt startet sånn, og ja før du får riktig krem å smøre på jo bedre.

Anonymkode: e97ce...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...