Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Jeg har tatt d i alle svangerskapene mine utenom d første, har gått til samme jordmor 3 av gangene. Denne gangen valgte jeg en annen jordmor, og igår som var siste gangen så satte hun 2 nåler mellom stortåa og den på siden av, har aldri opplevd å få 2 nåler der kun 1 på hver side. Har dette noe for at det skal modnes enda raskere? Verste plassen å bli stukket synes jeg, så håper det er en god grunn for at hun satte 2 nåler på hver sin side igår. Anonymkode: 542e6...114
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Har bare fått 1 der jeg, så lurer selv på hvorfor hun satte 2 på deg. Viss det hjelper ekstra på modningen så vil jeg også ha 2 nåler på hver sin side. Hehe Anonymkode: 542e6...114
hopla Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Kanskje hun liker å stikke folk? Det er jo absolutt ingen annen grunn til å stikke folk med nåler mellom tærne. Livmora gjør det ihvertfall ingenting med.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Begynner bli noen år siden så jeg husker ikke helt hvor de ble satt, men er ganske sikker på at jeg fikk tre nåler i føttene ja. Fikk i tillegg en midt oppi hodet som skulle virke avslappende. Anonymkode: 29ded...0da
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 4 minutter siden, hopla skrev: Kanskje hun liker å stikke folk? Det er jo absolutt ingen annen grunn til å stikke folk med nåler mellom tærne. Livmora gjør det ihvertfall ingenting med. Greit at folk ikke tror på div alternative behandlingsmetoder, men akkurat akupunktur er jo bevist flere ganger at faktisk fungerer da, er jo en grunn til at de gir akupunktur på sykehusene... Anonymkode: 29ded...0da
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 7 minutter siden, hopla skrev: Kanskje hun liker å stikke folk? Det er jo absolutt ingen annen grunn til å stikke folk med nåler mellom tærne. Livmora gjør det ihvertfall ingenting med. Jeg har fått åpning på 4-5 cm etter 3 behandlinger, så nålene virker selvfølgelig.. kanskje du skulle prøvd det før du kommentere? Anonymkode: 542e6...114
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begynner bli noen år siden så jeg husker ikke helt hvor de ble satt, men er ganske sikker på at jeg fikk tre nåler i føttene ja. Fikk i tillegg en midt oppi hodet som skulle virke avslappende. Anonymkode: 29ded...0da På tidligere behandlinger så har jeg fått en mellom stortåa å den på siden, en på venstre side å høyre side av foten så altså 3 stk, men hvorfor hun satte 2 stk på samme plassen igår forstår jeg ikke. Anonymkode: 542e6...114
hopla Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Greit at folk ikke tror på div alternative behandlingsmetoder, men akkurat akupunktur er jo bevist flere ganger at faktisk fungerer da, er jo en grunn til at de gir akupunktur på sykehusene... Anonymkode: 29ded...0da Nei. Det gjør ikke det. Akupunktur funker LIKE GODT som placebo som smertelindring. Det er ingen grunn til at sykehusene tilbyr akupunktur. Dette er noe som er sterkt diskutert og kritisert av alle FAGmiljøer. De kunne likegjerne tilbudt neglelakk. Det som funker er tida behandlerne har til pasienten, ikke metoden de bruker. 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har fått åpning på 4-5 cm etter 3 behandlinger, så nålene virker selvfølgelig.. kanskje du skulle prøvd det før du kommentere? Anonymkode: 542e6...114 Her kjenner jeg at jeg neimen ikke vet hvor jeg skal starte. Slike "det funker for meg"-argumenter er helt aldeles håpløse. Selvfølgelig har du fått åpning! Du har jo vært høygravid, og hatt behandlinger over litt tid. Du hadde fått åpning uansett, det er det som skjer når man nærmer seg fødsel. Det er som å behandle skrubbsår med bønn. Såret vil gro. Men det skyldes jo ikke bønnen. Vi har hatt rørlegger i huset vårt to ganger. Begge ganger gikk vannet mitt. Kanskje jeg skal begynne å selge det inn som et fødetips? Det virket jo for meg. Og du har ikke prøvd det, så da kan ikke du kritisere sammenhengen.
tante grusom master of law Skrevet 22. november 2017 #9 Skrevet 22. november 2017 Jeg fikk modningsakupunktur med første. Fødte en uke på overtid og fødselen tok 50 timer, så det fungerer superbra!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #10 Skrevet 22. november 2017 47 minutter siden, hopla skrev: Nei. Det gjør ikke det. Akupunktur funker LIKE GODT som placebo som smertelindring. Det er ingen grunn til at sykehusene tilbyr akupunktur. Dette er noe som er sterkt diskutert og kritisert av alle FAGmiljøer. De kunne likegjerne tilbudt neglelakk. Det som funker er tida behandlerne har til pasienten, ikke metoden de bruker. Her kjenner jeg at jeg neimen ikke vet hvor jeg skal starte. Slike "det funker for meg"-argumenter er helt aldeles håpløse. Selvfølgelig har du fått åpning! Du har jo vært høygravid, og hatt behandlinger over litt tid. Du hadde fått åpning uansett, det er det som skjer når man nærmer seg fødsel. Det er som å behandle skrubbsår med bønn. Såret vil gro. Men det skyldes jo ikke bønnen. Vi har hatt rørlegger i huset vårt to ganger. Begge ganger gikk vannet mitt. Kanskje jeg skal begynne å selge det inn som et fødetips? Det virket jo for meg. Og du har ikke prøvd det, så da kan ikke du kritisere sammenhengen. Hadde fått åpning uansett fordi jeg nærmer meg termin? Da kan jeg si at jeg ikke har tatt modningsakupunktur å skal settes igang på mandag, jeg er ikke moden å må settes igang med piller. Så nei vi får ikke alle åpning fordi vi nærme hos termin. Anonymkode: 542e6...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå