Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Eller noe av det flaueste? Jeg var på en fin middag, type lange kjoler og greier, og klarte å snu meg og dunke til servitøren så middagen han skulle sette ned ved min plass i stedet gikk luftveien ned i fanget på de to som satt ved siden av meg. Da hadde jeg bare lyst til å dø... Anonymkode: 5d7c9...da2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Jeg, svigermor og min 8mnd gamle sønn sto på Cubus hvor jeg ante fred og ingen fare. Denne butikken er ganske lang, selvfølgelig sto jeg lengst ned i butikken og lengst unna (nød)utgangen. Plutselig begynte det å rumle skikkelig i magen. Fikk akutte magesmerter. Jeg sneik meg unna folkemengden for å slippe en fis. Imidlertid ble jeg svært usikker på om jeg måtte bæsje så jeg kneip igjen. Jeg fikk takvise smerter å forsto raskt at her var andres liv og helse i fare. Jeg måtte komme meg på do snarest om jeg ikke skulle drite meg ut i butikken. Ropte på svigers at du må ta sønnen min for jeg må "ut en tur". Jeg småjogget med kryssede ben ut av butikken. Måtte stoppe å "sjekke mobilen" hver 5m da krampa tok meg og jeg måtte krysse beina litt ekstra. Kneip runpeballende sammen i full kraft. Kom akkurat inn på toalettet , skulle til å dra av meg bukse før jeg kjente en stråle i buksa. Jeg var usikker på hvor den strålen kom fra men oppdaget raskt at det var kloakksprut. Jeg dreit rett og slett på meg. Der og da var jeg svært taknemelig for at dette ikke skjedde på Cubus med svigers som vitne. Jeg slang trusa i søpla og vasket meg etter omstendighetene. Jeg løp hjem (5min) hvor jeg fikk dusjet og skiftet. Følte meg i super form etterpå og snek meg tilbake på senteret med æren i behold. Sa på en human måte at "jeg har litt vondt i magen så vi må nesten gå hjem og takk for i dag". Flaut! Anonymkode: 8f80d...17f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Jeg blir alltid flau når jeg er på apoteket for å ta ut medisiner. Jeg bruker fast smertestillende i stikkpille-form. Kan bestille via nettapotek, men jeg presser meg selv til å handle i det lokale apoteket, for jeg nekter at noe slikt skal få styre meg. Blir ikke bedre av at hun på apoteket, alltid må snakke så høyt, at alle i butikken kan høre henne Anonymkode: ba827...859
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg, svigermor og min 8mnd gamle sønn sto på Cubus hvor jeg ante fred og ingen fare. Denne butikken er ganske lang, selvfølgelig sto jeg lengst ned i butikken og lengst unna (nød)utgangen. Plutselig begynte det å rumle skikkelig i magen. Fikk akutte magesmerter. Jeg sneik meg unna folkemengden for å slippe en fis. Imidlertid ble jeg svært usikker på om jeg måtte bæsje så jeg kneip igjen. Jeg fikk takvise smerter å forsto raskt at her var andres liv og helse i fare. Jeg måtte komme meg på do snarest om jeg ikke skulle drite meg ut i butikken. Ropte på svigers at du må ta sønnen min for jeg må "ut en tur". Jeg småjogget med kryssede ben ut av butikken. Måtte stoppe å "sjekke mobilen" hver 5m da krampa tok meg og jeg måtte krysse beina litt ekstra. Kneip runpeballende sammen i full kraft. Kom akkurat inn på toalettet , skulle til å dra av meg bukse før jeg kjente en stråle i buksa. Jeg var usikker på hvor den strålen kom fra men oppdaget raskt at det var kloakksprut. Jeg dreit rett og slett på meg. Der og da var jeg svært taknemelig for at dette ikke skjedde på Cubus med svigers som vitne. Jeg slang trusa i søpla og vasket meg etter omstendighetene. Jeg løp hjem (5min) hvor jeg fikk dusjet og skiftet. Følte meg i super form etterpå og snek meg tilbake på senteret med æren i behold. Sa på en human måte at "jeg har litt vondt i magen så vi må nesten gå hjem og takk for i dag". Flaut! Anonymkode: 8f80d...17f HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!! Stakkars deg! Anonymkode: 5d7c9...da2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!! Stakkars deg! Anonymkode: 5d7c9...da2 Ja jeg følte meg ikke helt høy i hatten. Hadde det ikke vært for menstrasjon i tillegg hadde jeg trodd jeg var i fødsel. For noen magesmerter. Heldigvis gikk alt over når kloakkungen ble født😜. Flaks at jeg slapp og bytte både bosted og svigermor. Kunne aldri sett folk i øya om dette hadde blitt en offentlig opptreden🙈. Anonymkode: 8f80d...17f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir alltid flau når jeg er på apoteket for å ta ut medisiner. Jeg bruker fast smertestillende i stikkpille-form. Kan bestille via nettapotek, men jeg presser meg selv til å handle i det lokale apoteket, for jeg nekter at noe slikt skal få styre meg. Blir ikke bedre av at hun på apoteket, alltid må snakke så høyt, at alle i butikken kan høre henne Anonymkode: ba827...859 Hvor gammel er du? Anonymkode: 33ff2...63a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 Det var forresten enda flauere da jeg reiste meg opp foran en forsamling, hadde skjørt på med strikk i livet, og hadde fått hekta skjørtet i støvelen eller stolbenet sånn at jeg reiste meg opp mens skjørtet ble igjen nede.... Anonymkode: 5d7c9...da2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 Hadde greid å feste skjørtet på kjolen i strømpebuksa bak på et julebord for et par år siden. Det var dessverre litt tidlig på kvelden... Anonymkode: 9b744...20d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #9 Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: 33ff2...63a 38... Ja, jeg vet. Men som nevnt, jeg utfordrer meg selv hver gang. Er blitt litt bedre, men gruer meg hver gang. Anonymkode: ba827...859
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #10 Skrevet 22. november 2017 Jeg har skrevet denne her inne før, under villeste sex sexhistorier Men ja, den var flau også! Dette er endel år siden, men jeg holdt på med en brannmann. Etter en kveld på byen orket vi ikke vente på drosje, så vi bestemte oss for å stikke på brannstasjonen å ha oss på kontoret hans. En eller annen gang på veien dit bestemmer vi oss for at vi skal ha sex i brannbilen istedenfor - bare fordi vi kan. Hiver av oss alt av klær og er godt i gang inne i bilen, hva som gikk galt er det få som skjønner, men plutselig hylte han ut det han maktet og i løpet av noen minutter er altså ballene hans blå og ca. tre ganger så store. Jeg sitter med akutten på telefonen å forklarer hva som har skjedd til best mulig evne (viste seg senere å være ballevridning. Visstnok ikke å anbefale) For å lage mer spetakkel i kaoset viser seg at det er full alarm på et bolighus. Før jeg har rukket å fått på meg buksa, og han enda står naken med ballene i hånda og griner går garasjeporten opp og utfor strømmer det til med alle brannmenn som hadde mulighet å komme. Åh, good times Anonymkode: 41d1a...04f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #11 Skrevet 22. november 2017 Jeg ble utrolig flau når sønnen min var rundt 3 år og hadde skjønt at menn og pappa var noe av det samme. Så da sitter jeg der på t-banen og aner fred og ingen far når han peker på den første og beste mannen han ser og spør høyt: "Mamma er det pappaen min?" ....litt fortumlet rekker jeg bare å svare "Nei " før han peker på neste og sier "Er det pappaen min da?" Anonymkode: c23ad...48b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #12 Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble utrolig flau når sønnen min var rundt 3 år og hadde skjønt at menn og pappa var noe av det samme. Så da sitter jeg der på t-banen og aner fred og ingen far når han peker på den første og beste mannen han ser og spør høyt: "Mamma er det pappaen min?" ....litt fortumlet rekker jeg bare å svare "Nei " før han peker på neste og sier "Er det pappaen min da?" Anonymkode: c23ad...48b Uffda Anonymkode: 41d1a...04f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #13 Skrevet 22. november 2017 Hadde fått magesjau med oppkast og diaré. Etter en hard kveld ved toalettet går jeg til sengs. Midt på natten våkner jeg av at jeg driter meg ut i senga! Det bare rant rett ut.. fy faen så ekkelt.. magen kan en jo ikke styre, men ikke noe særlig i voksen alder. Anonymkode: 5235d...731
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #14 Skrevet 22. november 2017 Jeg satte fast håret i bildøren idet jeg smekket igjenn døra..så snubla jeg på isen med håret i døra..utfor en bensinstasjon med mange folk!(har langt hår) Anonymkode: 5721a...07a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #15 Skrevet 22. november 2017 Har en lignende historie som deg på Cubus, bare at det var på fest med jobben for noen år tilbake. Bodde da litt utenfor Oslo, og hadde vært på vors hos en kollega. Rakk ikke å spise etter jobb, så kjøpte en kebab (!) på veien. Pleier ikke å spise det, så vet ikke hvorfor, men det fristet bare... Så reiste vi litt brisne til byen og stilte oss i kø på et utested. Kjente jeg var litt uggen i magen og trodde jeg måtte slippe en pomp, så stilte meg litt på siden. I det jeg slapp løs, kjente jeg at det bare rant😨 Klarte ikke å stoppe heller.. Ropte til en kollega at jeg følte meg dårlig og måtte dra hjem, og så løp jeg. Den togturen var helt forferdelig, og jeg virkelig stinka! Fant heldigvis en nesten tom vogn, og sto hele veien for jeg kunne jo ikke sette meg. Da jeg kom hjem vrengte jeg av meg klærne (hadde lys penbukse, men heldigvis lang, svart jakke), og kastet bukse, truse, sko og sokker rett i søpla! Så dusja jeg og satte meg i sofaen. Samboer (var før vi fikk barn) var på senvakt og skjønte ingenting da han kom hjem og fant meg der. Jeg sa jeg ble uvel av alkoholen og gikk tidligere hjem, og at det var litt flaut overfor kollegene. Da kom kveldens beste "trøstekommentar": Ja ja, folk har vel "drete seg verre ut før".. Han skulle bare visst😜 Han vet ingenting den dag i dag...😉 Anonymkode: 481dd...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå