Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Vet du at alle som følger deg på vennelista di ser det? Har en søster som driver med det, kommenterer alt mulig teit til venner. Tagger dem med en kommentar, vennen kommenterer, hun kommenterer en gang til. Sånne idiotiske ting som JodelNorge etc. Og mange engelske sider. Vi ser jo alt, og de fremstår svært barnslige med kommentarene sine... Jeg tror faktisk ikke hun vet at alle ser samtalene deres, for hun tør nesten ikke å poste noe på Facebook og er ekstremt redd for å "gi noe av seg selv" ift at folk skal gjøre seg opp en mening om henne annet enn et photoshoppet profilbilde hun bytter nå og da. Men er det mange som driver sånn? Av de jeg er venn med, er det kun hun. Og ofte er det perverse ting også, som alle på jobben hennes kan se (igjen, hun som er så redd for å snakke om ting, og bare vil fremstå helt a4) Anonymkode: dd54d...d7c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Har du fortalt henne at hun kan skreddersy hvilke venner som kan se hva? Anonymkode: 13fe7...d31
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Syns det er stort sett det det går i om dagen på fb jeg. Folk tagger hverandre i ulike innlegg og deltar på konkurranser. Syns det blir sjeldnere og sjeldnere at folk legger ut statuser /bilder. Veldig lite personlig på fb nå i forhold til før. Hos mine venner virker det som snap og insta tok over , der er folk veldig aktive. Anonymkode: 68b04...6f0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Hehe er du ny eller? Alle tagger hverandre på jodel, i videoer og memes. Det betyr jo ingenting? Slapp av litt menneske! La henne styre dette selv. Anonymkode: dfae2...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå