Gå til innhold

Er alle de klassiske lattertrådene her inne slettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lett etter sametruse, zebratruse, Langesund fjordhotell, analbleking, wunderbaum, gamle og nye egg i samme pakke - mulig jeg bare er for dum, men jeg finner ingen av dem med søkeknappen. Her trengs noe å le av!

Anonymkode: 3da4f...669

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! 

Anonymkode: 367cf...127

Skrevet

Litt dårlig søkefunksjon her, jeg googlet og fikk opp denne fine samlingen til glede for nye lesere samt hyggelig gjensyn for de gamle traverne:

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg lett etter sametruse, zebratruse, Langesund fjordhotell, analbleking, wunderbaum, gamle og nye egg i samme pakke - mulig jeg bare er for dum, men jeg finner ingen av dem med søkeknappen. Her trengs noe å le av!

Du kan jo le av alle mødrene som står opp med barna kl 3-4. HAHA.. Det er tragikomisk. 

Anonymkode: c90e2...11b

Skrevet

Søkefunksjonen finner bare ting som er innenfor de 180 siste dagene. Så gi lattertrådene et dytt jevnlig, er mitt tips.

Anonymkode: d2ba6...0e7

Skrevet

Hvis man skal finne gamle tråder, må man google. 

Anonymkode: df7b8...7ab

Skrevet
På 11/22/2017 den 8.11, Anonym bruker skrev:

Du må google. Søkefunskjonen her inne er helt ubrukelig

Anonymkode: 6a525...108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...