Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Jeg har 50/50 med barnefaren. Vi har hatt våre krangler men begge her har vert enige i at om den ene ikke kan så bytter vi eller så passer vi for hverandre. Aldri vert noe problem akkurat dette. Selv om jeg har nå fått meg ny samboer så er det først nå etter 6 år at han av og til er alene med de. Ikke fordi han ikke ønsket men fordi jeg ikke ønsket å tynge han med dette. Så har jeg en god venninne som har fått seg kjæreste, de er ikke samboere. De har vert sammen i 6 måneder. Han passer den ungen hele tiden. Som sagt så er de ikke samboere her snakker vi flere ganger l uken både pga jobb men også for «gøy» det vil si ut på byen med venninner, julebord, utdrikningslag og møte med venninner. Når jeg ymtet frempå at mine ikke møtte min nåværende samboer en gang i den tiden. Men hun mener at far ikke for ett sekund mer med barnet sitt. Han er en god far som tar ansvar de bytter annenhver uke. Hva hadde dere gjort? Latt noen andre passe (ikke familiemedlem) eller spurt far av og til?? Er jeg virkelig så rar som synes at dette er merkelig? Anonymkode: 0bd08...f5b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Så flott med en engasjert kjæreste! Supert for barnet å få en ekstra ressursperson i livet sitt Anonymkode: 5170b...f2e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Hadde ikke flyttet barnet frem og tilbake for noen få timer hvis jeg hadde noen som kunne passe barnet hjemme hos meg. Det blir nok flytting. Anonymkode: c2768...ce9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Jeg ser ikke problemet? Min mann tok tidlig på seg «stefar-rollen» selv om far og jeg har 50/50. Så han passet når jeg var på senvakt, jobber helg osv. Anonymkode: 4cbfd...e91
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Her er det ikke snakk om mann ikke samboer en gang kun en «tilfeldig» kjæreste. Vel jeg hadde ikke gjort det. Her er det heller ikke snakk om noen få timer men gjerne til langt på natt ofte dagen før de skal bytte til far allikevel. Jeg er kun redd for hvordan det stakkars barnet kommer til å ha det om det blir slutt. Som sagt så møtte ikke mine barn min nåværende mann før vi hadde vert sammen i godt over ett halvt år. Nettop for å beskytte de ved eventuelt brudd Anonymkode: 0bd08...f5b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 Og jeg må legge til at jeg forventer det samme av far!! Anonymkode: 0bd08...f5b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det ikke snakk om mann ikke samboer en gang kun en «tilfeldig» kjæreste. Vel jeg hadde ikke gjort det. Her er det heller ikke snakk om noen få timer men gjerne til langt på natt ofte dagen før de skal bytte til far allikevel. Jeg er kun redd for hvordan det stakkars barnet kommer til å ha det om det blir slutt. Som sagt så møtte ikke mine barn min nåværende mann før vi hadde vert sammen i godt over ett halvt år. Nettop for å beskytte de ved eventuelt brudd Anonymkode: 0bd08...f5b Se til helvete og pass dine egne saker. Idiot Anonymkode: a72dd...0e9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Se til helvete og pass dine egne saker. Idiot Anonymkode: a72dd...0e9 😂😂 oi dårlig dag i dag. Du trenger ikke å svare alle har sine egne meninger. For meg er det normen for andre er det normen. Jeg lar ikke min mye mann passe ungene MINE hele tiden. Vi har ikke felles barn og da blir det noe helt annet føler jeg. Men du kan føle noe helt annet det er greit altså 😂 Anonymkode: 0bd08...f5b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #9 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: 😂😂 oi dårlig dag i dag. Du trenger ikke å svare alle har sine egne meninger. For meg er det normen for andre er det normen. Jeg lar ikke min mye mann passe ungene MINE hele tiden. Vi har ikke felles barn og da blir det noe helt annet føler jeg. Men du kan føle noe helt annet det er greit altså 😂 Anonymkode: 0bd08...f5b Du har en mann som tydeligvis ikke orker dine barn. Så trist, men ligner de på deg, så forstår jeg hvorfor 🙊😂😂😂 Anonymkode: a72dd...0e9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har en mann som tydeligvis ikke orker dine barn. Så trist, men ligner de på deg, så forstår jeg hvorfor 🙊😂😂😂 Anonymkode: a72dd...0e9 Nei dette er ett valg vi tok da jeg gikk fra min x. Han gjør det samme og det synes jeg er flott. Min nåværende man er en fantastisk morsom stefar sol er med på det meste men det er jeg som skal oppdra dem sammen med far og ikke ste/mor/far. og du er sjarmerende som vanlig ser jeg🤣 gå og legg deg til å sove nå ikke vits i å hisse seg opp over det store internettet altså😉 Anonymkode: 0bd08...f5b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #11 Skrevet 21. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei dette er ett valg vi tok da jeg gikk fra min x. Han gjør det samme og det synes jeg er flott. Min nåværende man er en fantastisk morsom stefar sol er med på det meste men det er jeg som skal oppdra dem sammen med far og ikke ste/mor/far. og du er sjarmerende som vanlig ser jeg🤣 gå og legg deg til å sove nå ikke vits i å hisse seg opp over det store internettet altså😉 Anonymkode: 0bd08...f5b Ååå Stakk det litt. Og så fint for ungene dine å kjenne på kroppen at stefar ikke bryr seg, da de må lempes hos far hver gang du skal noe. Barna dine skjønner fort at stefar helst vil slippe de ja. Med god grunn Anonymkode: a72dd...0e9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #12 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ååå Stakk det litt. Og så fint for ungene dine å kjenne på kroppen at stefar ikke bryr seg, da de må lempes hos far hver gang du skal noe. Barna dine skjønner fort at stefar helst vil slippe de ja. Med god grunn Anonymkode: a72dd...0e9 Øøø kjære deg jeg drar omtrent aldri noe sted om barna er her har de tross alt kun 50% av tiden og ønsker jo å tilbringe all den lille tiden jeg har med de og da er selvsagt stefar alltid med. Hvorfor argumenterer du så sterkt for noe som tydeligvis er ett ikke tema for deg? Mitt spørsmål var hva andre foreldre gjør med 50/50 mine barn er foresten så store nå at de kommer og går litt som de ønsker selv. Men jeg er ferdig med festing og i en alder av snart 40 så går ikke jeg særlig noensteder gjør vi det tar vi det på de ukene far har barna. Anonymkode: 0bd08...f5b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #13 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Øøø kjære deg jeg drar omtrent aldri noe sted om barna er her har de tross alt kun 50% av tiden og ønsker jo å tilbringe all den lille tiden jeg har med de og da er selvsagt stefar alltid med. Hvorfor argumenterer du så sterkt for noe som tydeligvis er ett ikke tema for deg? Mitt spørsmål var hva andre foreldre gjør med 50/50 mine barn er foresten så store nå at de kommer og går litt som de ønsker selv. Men jeg er ferdig med festing og i en alder av snart 40 så går ikke jeg særlig noensteder gjør vi det tar vi det på de ukene far har barna. Anonymkode: 0bd08...f5b Bare misunnelig på venninnen din nå du da 😂😂😂😂 Anonymkode: a72dd...0e9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #14 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare misunnelig på venninnen din nå du da 😂😂😂😂 Anonymkode: a72dd...0e9 Ja jeg er kjeeeeempe misunnelig🙄 fornøyd nå? Anonymkode: 0bd08...f5b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #15 Skrevet 21. november 2017 Det er vel mer spesielt at din samboer først etter 6 år tilbringer tid alene med barna dine... Anonymkode: a9e30...9a9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #16 Skrevet 21. november 2017 Vi hadde samme praksis når ungene var små rett etter bruddet. Når det ble nye trygge stabile forhold hos begge foreldre var stemor og stefar sammen med barna ved behov på lik linje som om det var biologiske barn. Dette har fungert for oss, og ungene mener selv de har 4 foreldre❤️ Anonymkode: 7ab36...b9f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #17 Skrevet 21. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel mer spesielt at din samboer først etter 6 år tilbringer tid alene med barna dine... Anonymkode: a9e30...9a9 Nei det hørtes veldig feil ut. Selvsagt har han tilbragt tid med de kjørt og hentet osv. Men jeg har ikke overlempet ansvaret på han og bare stukket av flere ganger i uken slik som tilfellet er her. Jeg ønsket mine barn og jeg passet på å aldri planlegge ting når jeg visste jeg hadde barna. Ikke pga han men fordi jeg ønsker å se de mest mulig. For meg er det en helt hårreisende tankegang å reise fra barna mine to-tre ganger i uken og bare overlate de til en annen for då å ha barnefri en hel uke! Anonymkode: 0bd08...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå