Gå til innhold

AAP og lån

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man i det hele tatt få lån mens man går på aap? Eier 50%, ca 300 i ek hver (om huset selges til markedspris), men det går mot brudd. Har små barn om det spiller noen rolle. Er på vei inn igjen i arbeidslivet, men burde jeg vente med å gå til jeg er tilbake eller kan jeg få lån slik situasjonen er i dag? Finnes det noen banker som tør sette seg i en slik risiko? Noen som har gjennomført noe lignende?

Anonymkode: d7876...8ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk ikke 100 000 kr i lån enda vi har 800 000 i samlet inntekt. Dette pga at jeg gikk på AAP. Elendig opplegg av banken. 

Anonymkode: de4cc...c9e

Skrevet

Jeg går på AAP,  mens mannen har full stilling med inntekt på ca 800.000. Vi har lån som vi skulle forsøke å flytte til en annen bank pga lavere rente. Boligen er verdt ca 6 mill og vi har 2.4 mill i lån. Og fikk blankt avslag 🙈

Anonymkode: 9c77c...ea1

Skrevet

Jeg får ikke lån pga aap - heller ikke i husbanken :(

Anonymkode: e7910...4e4

Skrevet

Vi fikk mens jeg gikk på aap. Lokalbank.

Anonymkode: f1948...d85

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg går på AAP,  mens mannen har full stilling med inntekt på ca 800.000. Vi har lån som vi skulle forsøke å flytte til en annen bank pga lavere rente. Boligen er verdt ca 6 mill og vi har 2.4 mill i lån. Og fikk blankt avslag 🙈

Anonymkode: 9c77c...ea1

Mens vi uten problemer fikk økt lånet fra 2,7 til 2,9 for å pusse opp. Jeg på aap og mannen i fast jobb, samlet inntekt ca 800.000 og verdien på huset 4 mill.

Anonymkode: 44477...812

Skrevet

Da konkluderer jeg med at jeg nok må vente en stund til med dette. Livet får være på vent ei stund tel. Har hørt de i denne kommunen er ganske strenge på husbanklån, men fint å høre hva andre har opplevd likevel. Hver dag er en dag nærmere. 

Anonymkode: d7876...8ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...