Gå til innhold

Jeg har en niese på 18 år som ønsker seg hva som helst av pynteting til rommet. Men hva liker jenter i den alderen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varierer veldig i forhold til hva slags type hun er. Min datter liker best malerier av ulver på veggen og sånne snøhuler til pynt. Hun har også drømmefangere, bilder av henne og venner (gode minner), slike «home» bokstaver, men det står «moms home», skilt med «not cleaning today» osv. Hva liker hun? 

Anonymkode: 0fe3c...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det varierer veldig i forhold til hva slags type hun er. Min datter liker best malerier av ulver på veggen og sånne snøhuler til pynt. Hun har også drømmefangere, bilder av henne og venner (gode minner), slike «home» bokstaver, men det står «moms home», skilt med «not cleaning today» osv. Hva liker hun? 

Anonymkode: 0fe3c...06c

Jeg vet egentlig ikke helt, hun er litt overalt egentlig. Ut fra svarene jeg får, så tror jeg ikke hun heller vet helt. Hun er ingen rosa dille jente, bryr seg ikke så mye om sminke, smykker og klær. Hun elsker hester over alt på jord, det er livet og hun bruker 80 % av tiden sin sammen med hester. Hun er verdens snilleste jente som overhodet ikke er kravstor på noe som helst :)

Anonymkode: 75cce...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen poser å pynte med kanskje? 😳

Anonymkode: e7c87...c53

Hmmm, nei

Anonymkode: 75cce...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tenåring liker lyslenker. Alt med hest (også hestedilla) hun har en hestelampe hun elsker. Fine glass/keramikk kopper å ha  ting i. 

Når jeg tenker meg om er hun glad i alt som lyser. 

Anonymkode: 24d2f...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en 17åring i hus en periode og vi gikk på Kremmerhuset sammen. Hun valgte ting jeg ikke ville tatt i med ildtang engang, men d ble veldig koselig på rommet når hun hadde fått satt sitt preg på d. Så mitt tips er å gå på en interiørbutikk og snakk med de der, de vet hva de driver med

 

 

Ps. Hun valgte gule og rosa puter og pledd. Samme type i noe pyntelys+ fat, samt en vase og litt mer. 

Anonymkode: 1bf71...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh.. her i fam. har man sluttet med bursdags- og julegaver til de over 16. (Da sønnen til hun som foreslo det ble 16, økte hun alderen til 18 år, da ;) )

Så jeg vet ikke, uvant å gi til så store - men jeg ville gitt gavekort på KID eller noe, da.. hvis det finnes

Anonymkode: 55bf4...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...