Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Tips til rampestreker/skøyerstreker han kan gjøre? Jeg har så dårlig fantasi på sånn. Anonymkode: 74b42...8f6
Mrs. Kaizer Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Bruk nettet. Finner masse ideer på pinterest og instagram.
Kira Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 I barnehagen der ungene mine har gått/går finner de på endel morsomme ting. Ifølge barna er det beste når rampenissen bytter ut melken i melkekartongen med rød saft 😊 Har roter også fælt, etterlater seg pepperkakesmuler og brev. En gang løsnet han en takplate og satte fra seg en full boks med pepperkaker. Til barnas store glede!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 - Henger opp klær i taket med tegnestifter - Skriver navnet sitt med tannkrem på speilet - søler mel på benken så de skjønner de skal bake - setter alle bamsene oppå gardinstangen i stuen - henger opp sko i vinduet - puffet ris på gulvet så de kan lage snøengler ( egen krok på kjøkkenet, og fast tradisjon) - sender postkort som er skrevet speilvendt, adressert til ungene - gjemmer nugattiboksen så de må lete - pakker inn skolesekken i gavepapir - konditorfarge i melken - sjokoladenisse i skoene Noen av tingene jeg kan huske som skjedde her i fjor . Anonymkode: 55bff...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå