Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Jeg skal det snart, har dere mistet mensen eller bare fått mildere blødninger? Anonymkode: 7b03f...d8b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal det snart, har dere mistet mensen eller bare fått mildere blødninger? Anonymkode: 7b03f...d8b Jeg har det. Nesten ingen blødning men noe. Men alt annet er kvar. Pms, vektoppgang ++ Anonymkode: 58405...72c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det. Nesten ingen blødning men noe. Men alt annet er kvar. Pms, vektoppgang ++ Anonymkode: 58405...72c Pms og??? Ååå nei jeg vil jo ha bort det og. Anonymkode: 7b03f...d8b
It's all about me Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Alt er borte. Har ikke blødd en dråpe siden. Merker ikke noe til el. og lever livets glade dager 😀
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Pms og??? Ååå nei jeg vil jo ha bort det og. Anonymkode: 7b03f...d8b Absolutt ikke noe annet enn blødning forsvant og jeg sliter skikkelig med både det ene og det andre ved eggløsning og mens. 2 minutter siden, It's all about me skrev: Alt er borte. Har ikke blødd en dråpe siden. Merker ikke noe til el. og lever livets glade dager 😀 Legen som utførte inngrepet sa at det hører til uvanlighetene at man blir kvitt andre ting enn blødning. Pms er jo hormonelt. Anonymkode: 58405...72c
Løvetanner Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 Jeg er blant de 20% som ikke merker noen forskjell i blødningene, så jeg endte opp med å fjerne hele livmora ca ett år etter at jeg svidde bort slimhinnene. Og så lenge man beholder eggstokkene så forsvinner nok ikke alt det andre rundt menstruasjonen
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 Jeg gjorde det. Blødningene ble mindre en liten stund, men jeg hadde fryktelig vondt etterpå. Og så var blødningen i gang som normalt igjen. Livmoren ble fjernet 6 mnd senere, og da viste det seg at jeg hadde adenomyose, da er ikke tcre anbefalt. Selvom jeg nå mangler livmor, eggledere og livmorhals har jeg eggstokkene og merker derfor hormonsvigninger gjennom syklusen. Vil du bli kvitt det må du fjerne eggstokkene, og havne i overgangsalderen, eller gå på en hormonprevansjon som passer deg. (Jeg går på p-piller igjen nå, selv uten livmor, for jeg får store cyster på eggstokkene ved eggløsning, så nå er jeg fri for pms igjen ) Anonymkode: 45f2e...9d7
It's all about me Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Absolutt ikke noe annet enn blødning forsvant og jeg sliter skikkelig med både det ene og det andre ved eggløsning og mens. Legen som utførte inngrepet sa at det hører til uvanlighetene at man blir kvitt andre ting enn blødning. Pms er jo hormonelt. Anonymkode: 58405...72c Jeg hadde ikke kjempe-pms, men jeg har nå i ettertid etter inngrepet ingen anelse om hvor jeg er i syklusen min. Overhode ingen anelse om når el er eller når jeg vanligvis skulle hatt mens. Kroppen er helt lik alle dagene i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå