Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 I går fikk jeg en kjempetrist nyhet så jeg grein mye, veldig mye. Og gikk vel og gnudde bort tårer og gnudde meg i øya osv. I dag når jeg stod opp ser huden i ansiktet mitt og da spesielt rundt øya helt ødelagt ut. Innskrunket, eller utspent og rynkete og ser eldre ut rett og slett. Dratt og sliten. Går dette bort, eller ble huden rett og slett skada? Anonymkode: f3fa1...e9e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Du har nok «exfoliert» litt mye ved å gni. Har opplevd det samme etter begravelse osv.. Smør med en god og uparfymert fuktighetskrem flere ganger om dagen og drikk godt, så skal det bli bedre om en uke eller så. Anonymkode: 2a509...ddd
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: I går fikk jeg en kjempetrist nyhet så jeg grein mye, veldig mye. Og gikk vel og gnudde bort tårer og gnudde meg i øya osv. I dag når jeg stod opp ser huden i ansiktet mitt og da spesielt rundt øya helt ødelagt ut. Innskrunket, eller utspent og rynkete og ser eldre ut rett og slett. Dratt og sliten. Går dette bort, eller ble huden rett og slett skada? Anonymkode: f3fa1...e9e Det går bort! Prøv med noen kalde agurkskiver😊 Anonymkode: 1d9d7...ef6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Og dette tenker du på midt oppi det triste? Anonymkode: 28b17...826
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og dette tenker du på midt oppi det triste? Anonymkode: 28b17...826 Visste jo den ville komme. Du mener jeg bare skal begrave med ned og bare grine resten av livet eller? Det er faktisk et positiv tegn at man ikke blir helt lammet av følelsen av tristhet da, og greier tenke på andre ting. Man blir jo ikke så oppløftet av å tite seg i speilet og vite at alle vil se hva heg gjorde i går når jeg er ute blandt folk, og kjipt om det ble permanent. Værre med bitterheten din ser det ut som, den er nok definitivt permanent. Anonymkode: f3fa1...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå