Panne84 Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hei! Jeg var til legen og fikk ultralyd. Han så etter kjønn og fikk ikke veldig klare bilder sånn jevnt over. Han fant ikke penis og fikk fram et toiletshot som var ganske klart. Dvs et bilde som er tatt fra under og rett opp mot skrittet. Her var det ingenting som stakk ut. Han tror det er en jente pga dette. Likevel påpekte han at de tre linjene man ofte ser på jenter ikke var å se på de bildene han fikk opp. Hva tror dere? Noen som har lignende erfaringer ? Hva endte det opp som? Nysgjerrig av natur så blir utålmodig av å ikke vite.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Fikk vite kjønn i uke 16 med min. Var hos privat gyn og han hadde både lang erfaring og bra utstyr så han så lett at det var jente. Han sa at han ikke ville uttale seg om kjønn før fullgått uke 15 pga det er stor risiko for feil. Uansett så kan babyen ligge i stillinger som gjør det umulig å si sikkert og utfra det du skriver så tenker jeg det er 50:50 gutt/jente, blir bare gjetting. Anonymkode: 7b0ec...866
Panne84 Skrevet 21. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2017 Takk for at du fortalte din erfaring :-) Ja, det blir selvsagt bare gjetning. Hun kunne ikke skjønne at det skulle være en penis/ gutt der, siden det ikke stakk ut noe fra noen vinkler. Pottebildet var tydelig og nært, men strekene uteble. Det var det som forvirret hennes. På mine andre barn har kjønn vært tydelig, så derfor jeg blir så nysgjerrig nå.
Panne84 Skrevet 21. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2017 (endret) Pottebildet var likt dette til sammenligning. Fasongen, vinkelen og hvor tett på bildet ble var likt dette. Strekene var ikke synlige. Hun mente jeg var mellom uke 16-17. Uke 17 +0 i følge siste mens . Endret 21. november 2017 av Panne84
Anonym bruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Jeg hadde UL i uke 16 alle tre ganger. Det var tre gutter og hos alle stakk det ut tut. Veldig klart å se. Det der ser ut som jente. Jeg har hørt at tuten kan av og til "flyte" rundt og da kan den ikke ses...men som sagt det var veldig klart hos meg. Anonymkode: 129be...58c
Panne84 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2017 Takk for svar! Det gir meg jo en indikasjon på hvilket kjønn det kan være. Jeg har sett flere pottebilder av gutter hvor det synes veldig tydelig. Kan være at tuten fløt rundt her, siden han ikke fikk et godt nok bilde som viste de jentelinjene :-) Mulig det er som hun over her sier , at det er femti femti. Men jeg stusser over at ikke hun så noe som stakk ut eller fløt rundt hverken fra pottevinkel eller ellers under undersøkelsen (fra siden osv). Hard to say.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå