Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Skal på samtale på sykehuset for samtale om igangsetting, har termin om 12 dager så håper di lar meg få føda tidligere nå. Jeg føder rimelig fort så da synes jeg heller det er tryggere å få på sykehuset enn å våkne med pressrier hjemme. Var hos min lege på forrige uke å haddd da 3 cm åpning å var ganske moden, hun sa at her var det bare å ta vannet så var jeg i fødsel. Så da tenker jeg at dem kan ikke være så vanskelige med å sette fødselen igang før. Noen andre som har vært igjennom dette før, var gjør dem på en slik kontroll? Anonymkode: f0bb5...aaf
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Ikke bedre å ha planlagt hjemmefødsel så kroppen kan starte dette naturlig da? Anonymkode: 8a155...0dc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke bedre å ha planlagt hjemmefødsel så kroppen kan starte dette naturlig da? Anonymkode: 8a155...0dc Har 4 unger hjemme så orke ikke tanken på noe hjemmefødsel 😅 slapper mer av på sykehuset så jeg kan få fred og ro Anonymkode: f0bb5...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå