Gå til innhold

Når fikk/får barnet ditt sin egen mobiltelefon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da hun var 8 år. Var alene 45 min på morgenen og jeg følte det var trygt å kunne nå henne eller at hun kunne nå meg. Da fikk hun en gammel nokia tlf arvet av sin oldemor. Kun ringe og sms. 

Anonymkode: d3800...add

Min 6-åring får ikke på en god stund i alle fall, han glemmer igjen altfor mange ting over alt. Han har mobilklokke da, den fikk han for 2 år siden, men har kun begynt å bruke den nå i det siste når han har begynt å farte litt rundt i nabolaget med venner.

Anonymkode: b0add...280

Hun fikk det til 9-årsdagen sin nå nylig (begynnelsen av 4.klasse), for da sluttet hun på SFO og begynte å bli med venner hjem rett etter skolen. Hadde da mast om det i godt og vel ett år, men jeg så ikke behovet før nå...

Anonymkode: f7ca1...384

Annonse

Sønnen min er 7 år, han får ikke noe mobil enda. Men har GPS klokke som ble kjøpt nettopp til det formålet å kunne ringe ham og omvendt når han er ute/ hos venner på besøk. Funker fjell enda. :)

Anonymkode: 955f0...fe3

Begge fikk da de startet i 1.klasse. Da var de hjemme alene korte stunder og vi har ikke hustelefon. De startet med en vanlig telefon som de kunne ringe og sende sms med. 

Kommer til å få i andreklasse, som storesøster. Har en iPhone liggende, den kan vel strengt tatt brukes med kun wifi, skal begynne å ha den liggende ladet, men hun kan uansett ringe meg fra iPad om jeg er i butikken, eller henter søsteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...