Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Jeg tenkte mini var stor nok til pakkekalender i år og har derfor bestillt inn litt her og der av billige ok ting. Mye ebay og wish. Problemet med det er at det tar lang tid før det kommer, og noe kan fort gå i glemmeboken... så nå sitter jeg her da med mange fler enn 24 ting... og noen fler mangler ser jeg av ebay oversikten. Dette er forholdsvis rimelige ting, og ting som er aktuelle nå liksom mtp interesser, de bytter jo fort. Skal jeg pakke alt ned i kalenderen og evt parre sammen noen for at det skal bli 24? Skal jeg gjemme på overskuddet til en annen gang? (Når da liksom, og vil han ha det mer da...?), eller skal jeg evt gi det i en liten samlepakke til jul? Har jo allerede kjøpt gaver til jul men. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 5b089...a97
Superdolly Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Jeg ville lagt det til side med en plan om å bruke det neste år. Så ville jeg sannsynligvis glemt hele greia neste år, og gått i den samme fella en gang til. *snakker av erfaring*
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 11 minutter siden, Superdolly skrev: Jeg ville lagt det til side med en plan om å bruke det neste år. Så ville jeg sannsynligvis glemt hele greia neste år, og gått i den samme fella en gang til. *snakker av erfaring* Haha! Så best å ikke gjøre det da kanskje? De er nok ikke like stas neste år heller når jeg vet hvor fort interessene skifter. Anonymkode: 5b089...a97
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 Hadde laget samlepakke til jul. Anonymkode: c095b...cac
sug lut Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 (endret) Jo flere pakker under treet, jo bedre. Jeg har også flere kalendergaver enn jeg trenger, overskuddet setter jeg merkelapp på og så går dte under treet med det jeg har kjøpt til jul. Og i hvert fall ikke i samlepakke - hele moroa er jo at det er MANGE pakker. Endret 20. november 2017 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Evt går det ann å gi et par av tingene til venner? Om barnet pleier å gi gaver til venner selvfølgelig. Anonymkode: cc6a2...eeb
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #7 Skrevet 20. november 2017 Hvorfor ikke ha julestrømpe med noen av tingene i som han får på morgenen 24.des. Anonymkode: dd7ae...569
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #8 Skrevet 20. november 2017 Jeg ville spart på ting til fremtidige bursdager, eller regnværsdager, eller karantenedager osv. Det dukker stadig opp en anledning hvor det er praktisk med en gave. 😊 Anonymkode: 892c3...bed
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #9 Skrevet 20. november 2017 Gi det til krisesenteret Til jul Anonymkode: ccb48...dde
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #10 Skrevet 20. november 2017 Jeg har en plastkasse hvor jeg oppbevarer smågaver/kalendergaver. Putter ting oppi der i løpet av året, sånn etter hvert som jeg kjøper (på salg, eBay osv). Så her hadde det bare blitt liggende der. Anonymkode: fcfa9...0f4
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #11 Skrevet 20. november 2017 3 timer siden, sug lut skrev: Jo flere pakker under treet, jo bedre. Jeg har også flere kalendergaver enn jeg trenger, overskuddet setter jeg merkelapp på og så går dte under treet med det jeg har kjøpt til jul. Og i hvert fall ikke i samlepakke - hele moroa er jo at det er MANGE pakker. Jeg er enig i det, men utifra erfaring så blir antallet høyt nok likevel. Og skal vi bli ferdige før nyttår bør noe kombineres. Når han blir eldre og er oppe litt lenger på julekvelden kan vi tyne antallet til max😜 Anonymkode: 5b089...a97
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #12 Skrevet 20. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Evt går det ann å gi et par av tingene til venner? Om barnet pleier å gi gaver til venner selvfølgelig. Anonymkode: cc6a2...eeb Vi gir ikke gaver til venner... Anonymkode: 5b089...a97
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #13 Skrevet 20. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke ha julestrømpe med noen av tingene i som han får på morgenen 24.des. Anonymkode: dd7ae...569 Julestrømpe var jo smart! Anonymkode: 5b089...a97
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #14 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville spart på ting til fremtidige bursdager, eller regnværsdager, eller karantenedager osv. Det dukker stadig opp en anledning hvor det er praktisk med en gave. 😊 Anonymkode: 892c3...bed Tja. Liker ikke helt å gi gaver i tide og utide. Det er stas nok å få være hjemme når en er syk om han ikke også skal få pakke da. Kommer jo aldri til å være frisk😜 Anonymkode: 5b089...a97
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #15 Skrevet 20. november 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en plastkasse hvor jeg oppbevarer smågaver/kalendergaver. Putter ting oppi der i løpet av året, sånn etter hvert som jeg kjøper (på salg, eBay osv). Så her hadde det bare blitt liggende der. Anonymkode: fcfa9...0f4 Ja, men problemet er jo nettopp det da, at da blir de bare liggende der. Og ikke brukt. Neste år er det andre ting som gjelder. Anonymkode: 5b089...a97
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #16 Skrevet 20. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men problemet er jo nettopp det da, at da blir de bare liggende der. Og ikke brukt. Neste år er det andre ting som gjelder. Anonymkode: 5b089...a97 Kan det ikke gis i bursdagsgaver i løpet av året da? Anonymkode: dd017...6f1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #17 Skrevet 20. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan det ikke gis i bursdagsgaver i løpet av året da? Anonymkode: dd017...6f1 Tja.. er liksom ikke "bra nok" til det synes jeg. Dette er reiselivet ting fra eBay. Ikke sikkert alle setter pris på det? Anonymkode: 5b089...a97
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #18 Skrevet 20. november 2017 Vi har en eske med bursdagsgaver (venne bursdager osv. Jeg hater å dra til byen for hver gang. Også kommer jeg over gode salg innimellom som gjør at gavene er bedre enn hva jeg hadde fått ellers) En eske til kalendergaver (det er mammas kalender siden jeg ikke får lage til mine egene og jeg syns det er så gøy. Det er vist mormor jobb sier fem barnebarn. At jeg og min søster kjøper og gir til mormor når vi kommer over trenger de ikke vite. Vi kjøper til alle fem når vi kommer over noe) På denne måten har jeg full kontroll. Bestilt mye fra nettet, tenkt litt fremover også når jeg har kjøpt slik at det er mye variert i esken til tider. Blir det for mange gaver ser jeg om noe kan gå i julegaver eller om noe kan ligge til nesteår. Nå har begge mine bursdag like etter jul, så de blir ikke liggende lenge, Anonymkode: ac3a0...eaa
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #19 Skrevet 20. november 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja.. er liksom ikke "bra nok" til det synes jeg. Dette er reiselivet ting fra eBay. Ikke sikkert alle setter pris på det? Anonymkode: 5b089...a97 krisesenteret gjør? Anonymkode: ccb48...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå