Gå til innhold

Blødning i uke 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med liten blødning i uke 7? Jeg blør så lite at det ikke kommer noe i bindet, kun på papiret. 3 dagen i dag. I tillegg blør jeg en del neseblod uten at jeg vet om dette har noen sammenheng? 

Tok hch prøve forgje uke (uke 6) og den lå på 9000. Er det bra?? Tatt ny i dag, så spent på om den er godkjent eller ikke...

Ingen magesmerter heller.. Men blir jo så redd av dette! 

Anonymkode: 3469a...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn med førstemann, da hadde jeg småblødninger fra uke syv til uke tolv. Med andremann hadde jeg en stor blødning i uke 18, men begge gangene var alt i orden og jeg fødte to friske barn til termin. Jeg var hos gynekolog begge gangene, for å sjekke. Lykke til :)

Anonymkode: e9255...55c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde det sånn med førstemann, da hadde jeg småblødninger fra uke syv til uke tolv. Med andremann hadde jeg en stor blødning i uke 18, men begge gangene var alt i orden og jeg fødte to friske barn til termin. Jeg var hos gynekolog begge gangene, for å sjekke. Lykke til :)

Anonymkode: e9255...55c

Takk for god historie. Trengte det nå😊 Kjenner at jeg ikke helt greier å være positiv, mista en gang tidlige i år.. Men krysser fingrene og klamrer med fast i bittelitt håp ♡ 

Hl

Anonymkode: 3469a...192

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...