Gå til innhold

Slutt mellom meg og venninne, hun dumpa meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innfunnet meg med situasjonen, det tok litt tid, tenkte det faktisk ikke passet, etc. Det er litt sårt, men jeg har innfunnet meg med situasjonen. 

Vi må forholde oss til hverandre, unger i samme klasse, fritidsaktiviteter, dugnader, osv. 

Hvordan forholde meg? Jeg var sånn, smile, si hei, late som ting var normalt. Det har jo aldri vært noe konfrontasjon. Plutselig begynte hun å ikke hilse, svare på SMS etc. 

Nå lurer jeg på om jeg også skal gjøre det samme? Være litt arrogant, og frekk? 

Anonymkode: 2c79c...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er hu sur da ? Spurt henne ? 

Anonymkode: 7a41e...feb

Skrevet

Har du spurt henne hvorfor hun er sur? Det er vel normalt å gjøre når man var venninner og hun plutselig stopper å hilse, ta kontakt osv. 

Anonymkode: 657f7...b93

Skrevet

Når det er såpass tydelig, syns jeg nesten du skal spørre hva som er grunnen, for i et sånt tilfelle har du jo ikke noe å tape på det.

Det var jo en veldig merkelig oppførsel å bare slutte å hilse. Hun skylder deg i grunnen  en forklaring

(p.s: det heter "avfunnet", ikke "innfunnet").

Anonymkode: eb7b5...923

Skrevet

Nei, jeg har ikke spurt henne. Jeg skal ikke lage drama.

Jeg har alltid likt henne, vi har hatt det OK sammen i mange år, både med og uten barna på slep. Det har vært tosidig. Så plutselig er det tydeligvis ikke det allikevel.

For meg er det litt trist, men jeg skal ikke presse meg på. Jeg har andre jeg er med, så har jeg jo mann og barn, og tiden flyr. 

Er litt rart å gå bort til en annen voksen dame -er du sur på meg for noe? Tror jeg ikke jeg har gjort på 20-30 år.

Da har jeg fått litt terapi, jeg har bestemt meg. Jeg holder på vanlig folkeskikk! Smil, hei, hvordan går det etc. 

Så får hun bare gå der å være sur, om det gir henne noe.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

(p.s: det heter "avfunnet", ikke "innfunnet").

Anonymkode: eb7b5...923

Ps. Nå lærte jeg noe nytt i dag også 👏👏👏 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...