Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Dette synes jeg ble drøyt. Jentungen er 17 år og vasser i designerting (som hun deler litt med mamma). https://www.vgtv.no/video/149378/selger-brukte-poser-paa-nett-tjener-tusenvis-av-kroner Anonymkode: 13f1c...e23
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Kjøper folk slik altså. Nå angrer jeg virkelig på den posen fra Dior som jeg ville ha med hjem etter shopping i USA, men som mannen overtalte meg til å kaste 😞 Anonymkode: 49814...e22
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 Haha. Dette er faktisk helt meningsløst. Men om folk vil kjøpe de så skjønner jeg jo at hun vil selge de. Ikke noe å kritisere henne for. Men.... selvsagt et men.. er jo forkastelig at en så ung jente åpenbart velter seg rundt i slik luksus. Hun får åpenbart penger av foreldrene til dette. Synes det er usunt å gi sitt unge barn slike verdier/holdninger. Er selv i posisjon til å "skjemme bort" egne barn. De vil også gjerne ha designer vesker og klær. Det kan de glemme. Om de ikke vil bruke en vanl Anonymkode: d4111...cc5
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Haha. Dette er faktisk helt meningsløst. Men om folk vil kjøpe de så skjønner jeg jo at hun vil selge de. Ikke noe å kritisere henne for. Men.... selvsagt et men.. er jo forkastelig at en så ung jente åpenbart velter seg rundt i slik luksus. Hun får åpenbart penger av foreldrene til dette. Synes det er usunt å gi sitt unge barn slike verdier/holdninger. Er selv i posisjon til å "skjemme bort" egne barn. De vil også gjerne ha designer vesker og klær. Det kan de glemme. Om de ikke vil bruke en vanl Anonymkode: d4111...cc5 Vanlig veske kan de bruke en plastpose. Vesker til 10 000,- får de ikke av meg. Anonymkode: d4111...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå