Gå til innhold

Jente på 17 år som selger designerposer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper folk slik altså.

Nå angrer jeg virkelig på den posen fra Dior som jeg ville ha med hjem etter shopping i USA, men som mannen overtalte meg til å kaste 😞

Anonymkode: 49814...e22

Skrevet

Haha. Dette er faktisk helt meningsløst. 

Men om folk vil kjøpe de så skjønner jeg jo at hun vil selge de. Ikke noe å kritisere henne for. 

Men.... selvsagt et men.. er jo forkastelig at en så ung jente åpenbart velter seg rundt i slik luksus. Hun får åpenbart penger av foreldrene til dette. Synes det er usunt å gi sitt unge barn slike verdier/holdninger. 

Er selv i posisjon til å "skjemme bort" egne barn. De vil også gjerne ha designer vesker og klær. Det kan de glemme. Om de ikke vil bruke en vanl

Anonymkode: d4111...cc5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Haha. Dette er faktisk helt meningsløst. 

Men om folk vil kjøpe de så skjønner jeg jo at hun vil selge de. Ikke noe å kritisere henne for. 

Men.... selvsagt et men.. er jo forkastelig at en så ung jente åpenbart velter seg rundt i slik luksus. Hun får åpenbart penger av foreldrene til dette. Synes det er usunt å gi sitt unge barn slike verdier/holdninger. 

Er selv i posisjon til å "skjemme bort" egne barn. De vil også gjerne ha designer vesker og klær. Det kan de glemme. Om de ikke vil bruke en vanl

Vanlig veske kan de bruke en plastpose. Vesker til 10 000,- får de ikke av meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...