Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Står i husleiekontrakten min at oppsigelsen løper fra oppsigelsesdato og at jeg har 2 mnds oppsigelsestid og at oppsigelse må leveres før den første. Anonymkode: 421c1...e93
Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Er dette ordrett fra kontrakten? Høres rart ut. Anonymkode: 8cdfe...638
Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Er det en hjemmesnekret kontrakt? Virker som om det er hentet tekst fra to ulike oppsigelsesmåter. Første del sier at du har to mnd. fra oppsigelsesdato, dvs. sier du opp den 12. så må du ut innen den 11. to måneder etter. Andre del kan tyde på at huseier mener to måneder fra den første i måneden etter du sier opp. Jeg tror jeg hadde sikret meg og levert oppsigelse skriftlig den siste dagen i måneden, da slipper du misforståelser. Men jeg ville hørt med huseier og fått dem til å rette den setningen til noe som ikke kan misforstås. Anonymkode: 5d3ca...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå