Gå til innhold

Betyr det noe at noen sender er hjerte i sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent (kvinne) skrev en sms til meg forleden og avsluttet med et hjerte. Betyr det noe liksom? Kan man sende hjerte til andre enn kjæreste?

Anonymkode: 31e2e...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

En bekjent (kvinne) skrev en sms til meg forleden og avsluttet med et hjerte. Betyr det noe liksom? Kan man sende hjerte til andre enn kjæreste?

Eh...ja? Hvorfor skal man ikke kunne gjøre det? 

Anonymkode: 4caa7...6f7

Skrevet

Ok. Er ikke vant til det og trodde det var et romantisk symbol liksom.

Skrevet

Å sende hjerte gjør både mannen og jeg ofte, altså til andre, så for oss er det ikke kun til kjærester 

Anonymkode: 209d4...8bf

Skrevet

Ok, det er kanskje ikke så uvanlig som jeg trodde. Var redd det var litt flørting på gang (hun er bifil) og det hadde ikke passet seg. 

Skrevet

Jeg hadde ikke sendt hjerte til noen andre enn kjæresten, så jeg hadde nok og lurt litt som du gjør

Anonymkode: cfd44...072

Skrevet

Ok, skjønner. Det kan altså bety "noe" eller ingenting. 

Skrevet

Jeg fikk hjerter av mammaen til venninna til datteren min... samme dag min datter og jeg traff dem første gang. DET var rart! Utover det sende jeg støtt hjerter til venninnene mine 

Anonymkode: e2e1e...1a7

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha kanskje det var meg? Jeg sender hjerter til alle jeg bryr meg om. I går senest til en mor i bhg. Jeg sa at barnet vårt dessverre ikke kommer i bursdag. Men det spør jo hva som stod før set hjertet da? 

Anonymkode: 69801...1b8

Skrevet

💗 sender jeg mye til alle jeg har en samtale med. Men blir helt Ann på hva samtalene går på. 

Eks. Så fint bilde av ungene dine 💗

Så gøy at dere koser dere på ferie 💗

Gleder meg til dere kommer 💗

Ses snart💗

Syns jeg er helt innafor til andre. 

Anonymkode: f4b76...f26

Skrevet

Jeg sender hjerter til alle, kvinner som menn. Kanskje ikke til mennesker jeg nettopp har møtt, men vennene mine får hjertet og kyssemunner ganske ofte. Folk er forskjellige og  noe så uskyldig som et hjerte i en sms ville jeg ikke tenkt noe mer på :)

Anonymkode: 65461...036

Skrevet

Du tror en dame legger an på deg fordi hun har med et ❤️ i en melding...?

Oh lord!

Hva hadde du tenkt om hun brukte emojis som 🍷 eller🍺? At hun trodde du var alkoholiker...?

Anonymkode: 548f5...237

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror en dame legger an på deg fordi hun har med et ❤️ i en melding...?

Oh lord!

Hva hadde du tenkt om hun brukte emojis som 🍷 eller🍺? At hun trodde du var alkoholiker...?

Anonymkode: 548f5...237

Haha! Måtte le av denne. 

Når det er sagt, jeg er bifil og sender hjerter i hytt og pine, så mulig det var meg 😊 Ikke interessert i noen for øyeblikket, så du er trygg om det var meg 😊

Anonymkode: dc64e...9ec

Skrevet

Sender ofte ❤️ og 😘😗 til venner 

Anonymkode: d8cb4...967

Skrevet

Helt normalt

Anonymkode: 8c455...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...