Gå til innhold

Når pynter du til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar frem alt, foruten juletreeet, kvelden før første søndag i advent. 

Juletreet kommer frem tredje søndag advent

Anonymkode: 028d8...742

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten 1.desember eller 1.søndag i advent, den som kommer først. I år blir det 1.desember :)

Anonymkode: 1b41d...843

Skrevet

Når jeg har tid. I år blir det neste helg. Helga etter det får vi besøk, så da må det være ferdigpynta.

Anonymkode: 8fbb2...7dd

Skrevet

Neste helg. Treet kommer opp 1.desember:tree:

Skrevet

Pynter juletreet første uka i desember, pluss utelys. Og så kommer pynten litt og litt frem mot juleaften :)

utenlandsk mann, som er vant til å gjøre det sånn, så da ble det slik.. :) og vi er alle fornøyd med det! 

Anonymkode: 5ef83...4db

Skrevet

blir nok 22 desember, men setter frem julestjerner og lys stanker og slike ting første søndagen i advent :)

Skrevet

Juletre og julepynt kommer på kvelden 23. desember eller formiddagen 24. desember. 

Adventsbelysning til 1. søndag i advent. Hvis jeg rekker det. 

Anonymkode: d9e53...8c5

Skrevet

23 desember 

Advent fra første søndag i advent 

Anonymkode: 444be...5b0

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enten 1.desember eller 1.søndag i advent, den som kommer først. I år blir det 1.desember :)

Jeg skiller ikke på adventspynt og julepynt da, her i huset er det full jul fra 1.desember til 1.januar, så rydder vi jula vekk og starter på et nytt år .

Skrevet

Vi har opp lysene ute og stjerner til 1. desember. Inne kommer treet opp første helg etter Sinterklaas og annen pynt ettersom det passer med besøk i ukene frem til jul. All pynt skal være fremme før siste søndag før jul.

Anonymkode: 62d8b...c61

Skrevet

1søndag i advent eller 1desember. Alt etter hva som kommer først, men jeg tar ikke pynten frem før huset er vasket. Ungene vet at de må hjelpe til med å vaske huset før jeg finner pynten og de kan pynte, så de maser på at jeg må hjelpe til med vaske. Eneste gang i året de frivillig vasker og rydder. 

Anonymkode: 709f7...39b

Skrevet

Lys ute og i vinduene til 1. søndag i advent, og så adventspynter jeg med lilla duker og lys. Julepynten kommer 22. eller 23. desember, alt ettersom om vi får overnattingsgjester før jul eller ikke. 

Skrevet

Pynter noe til 1 søndag i advent, julepynt og juletre er som regel oppe 22 el 23 desember. Pleier å pynte treet 23 desember. Etter treet er pyntet er det portvin og blue stilton til hovmesteren og grevinnen, og the holiday 

Skrevet

Full jul fra neste helg. Pynter enten til første søndag i advent eller første desember. Må ta det en helg for det er da man har tid så da blir det neste helg. 

Anonymkode: 00858...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...